NBS: Poziv OHR-u da povuče kritike upućene Ceriću

F
3.11.2007. u 15:10
0
0
0
Narodna bošnjačka stranka (NBS) smatra nepricipijelnom i nedobronamjernom kritiku koju je OHR uputio reisu-l-ulemi Mustafi efendiji Ceriću, koji je pozvao džematlije iz dijaspore u Detroitu da daju podršku grupi na čelu s Tarikom Bilalbegovićem.
NBS podsjeća da Bilalbegovićeva grupa u Washingtonu radi na lobiranju za novu rezoluciju u Kongresu, koju je iniciralo Bošnjačko-američko savjetodavno vijeće za BiH te uz pomoć novoosnovanog kongresnog kluba BiH u američkom Kongresu stavilo u kongresnu proceduru. U toj rezoluciji se, imeđu ostalog, kaže da "entitet Republika Srpska ne može postojati pod sadašnjim imenom, koje predstavlja etnički isključivu političku filozofiju njenih utemeljitelja ovjekovječujući posljedice genocida i etničkog čišćenja".

"Pošto smatramao da je izjava data pred izbjegličkim stanovništvom protjeranog sa područja RS-a, kojima je glavna prepreka za povratak ovakvo prvano ustrostvo BiH, te u svhu podrške lobističkoj grupi u SAD-u, dakle zemlji koja se smatra liderom liberalno demokratskih vrijendosti i zemlji gdje je nastao Daytonski mirovni sporazum, ovakav istup reisul-uleme je potpuno opravdan, logičan demokratski i patriotski čin", ističe se u subotu u saopćenju Narodno bošnjačke stranke (NBS) koje je potpisao predsjednik stranke Nedžad Latić.

NBS ocijenje da je OHR-ova negativna reakcija bila u službi jeftinog zadovoljenja poltičkih strasti u RS-u izazvanih sukobom između RS-a i OHR-a.

"Pošto se radi o poglavaru Islamske zajednice u BiH, tražimo od OHR-a da svoj komentare povuče, jer je kao neosnovan uvredljiv za Bošnjake", ističe se u saopćenju NBS-a.