Komentari (38)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Vrijeme je da SDA napravi smjenu generacija i umjesto starih, isluženih i korumpiranih komunističkih kadrova postavi mlade, moralne, sposobne i nacionalno osviještene kadrove. Efendić treba da bude putokaz daljnjeg dijelovanja SDA. Mnogo bolja opcija od bahatog Damira Hadžića koji se proslavio izjavom da mu je partija ispred države(potraži na youtube FACE TV)- P.S Svi oni kojima je stalo do historije Bosne i Bošnjaka mogu saznati više na portalu i forumu bosanske historije. Hvala.
Efendicu svaka ti cast ti za nekoliko mjeseci uradi sto damir hadzic ne uradi za 12 godina. Ali je zato zavrsena kuca u rekordnom vremenu u Faleticima.
Či' je ovaj mali načelnik? Či' si ti?
eee kada vidis ove face jasno je sto je "napokon" ...
ajde malo odvadite sa partijskim komentarima, iz provajdera mašu da ste im usporili konekciju količinom tovarenja
Efendić je mali kurton a Autocestama Federacije i ministrima saobraćaja Federacije i države svaka čast.
Samo se ti tješi.
Svaka cast na ovome: Najveca kradja u historiji drzave: Autoput kroz FBiH najskuplji u Europi 5c Sve probleme koji godinama prate izgradnju autoputa na koridoru 5C, kao što su kašnjenje u donošenju regulacijskih planova, neriješeni imovinskopravni odnosi, parcijalna gradnja, brojne afere tijekom gradnje, bankroti i stečajevi izvođača radova, mogla bi zasjeniti konačna cijena koju će građani BiH „iskihati“ za autoput dug 335 kilometara, piše Dnevni avaz. Tako će se, izgleda, prvobitno planirana cifra od oko 2,5 milijardi eura, koja je spominjana na početku gradnje, u najblažem slučaju, utrostručiti. Predviđaju to i u poduzeću „Autoceste FBiH“ u svom dokumentu o planovima za ovu godinu, gdje procjenjuju ukupne troškove na okončanju projekta koridor 5C i na osam milijardi maraka!
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
ovaj efendic je toliko mutan da me nebi cudilo da u narednim godinama uzme primat od izetbegovica po kriminalu i malverzacijama....
do kada više ovakvih vijesti? pa jbt. najglomaznija i najskuplja administracija u regionu i šire, a eksprorpijaciju rješavaju po deset godina i opet predmeti po sudu. Bljak!
tacno napokon, sta je sve banda iz SDA radila oko te obilaznice tolike godine neko bi napravio autoput a ne jednu obilaznicu
Hahaha, pa ovaj načelnik je iz SDA! Do sada je 8 godina bio crveni.
xMatrix te samo u dvije rečenice razvalio :D
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Toliko o tome da Autoceste Federacije ništa ne rade, pojedici samo čekaju momente da popljuju tuđi rad.
Pa rade za 5x vece pare: Najveca kradja u historiji drzave: Autoput kroz FBiH najskuplji u Europi 5c Sve probleme koji godinama prate izgradnju autoputa na koridoru 5C, kao što su kašnjenje u donošenju regulacijskih planova, neriješeni imovinskopravni odnosi, parcijalna gradnja, brojne afere tijekom gradnje, bankroti i stečajevi izvođača radova, mogla bi zasjeniti konačna cijena koju će građani BiH „iskihati“ za autoput dug 335 kilometara, piše Dnevni avaz. Tako će se, izgleda, prvobitno planirana cifra od oko 2,5 milijardi eura, koja je spominjana na početku gradnje, u najblažem slučaju, utrostručiti. Predviđaju to i u poduzeću „Autoceste FBiH“ u svom dokumentu o planovima za ovu godinu, gdje procjenjuju ukupne troškove na okončanju projekta koridor 5C i na osam milijardi maraka!
Svaka čast Ministarstvu saobraćaja i komunikacija i Hadžiću kao ministru, OGROMAN su posao napravili !!!!!
Fakat! Pokrase sve sto se pokrasti moze.
Najveca kradja u historiji drzave: Autoput kroz FBiH najskuplji u Europi 5c Sve probleme koji godinama prate izgradnju autoputa na koridoru 5C, kao što su kašnjenje u donošenju regulacijskih planova, neriješeni imovinskopravni odnosi, parcijalna gradnja, brojne afere tijekom gradnje, bankroti i stečajevi izvođača radova, mogla bi zasjeniti konačna cijena koju će građani BiH „iskihati“ za autoput dug 335 kilometara, piše Dnevni avaz. Tako će se, izgleda, prvobitno planirana cifra od oko 2,5 milijardi eura, koja je spominjana na početku gradnje, u najblažem slučaju, utrostručiti. Predviđaju to i u poduzeću „Autoceste FBiH“ u svom dokumentu o planovima za ovu godinu, gdje procjenjuju ukupne troškove na okončanju projekta koridor 5C i na osam milijardi maraka!