{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kupcu u Robotu 850 grama marmelade naplatili po cijeni za 3 kg

18.1.2013. u 08:15
2
223
Kupcu u Robotu 850 grama marmelade naplatili po cijeni za 3 kg
2
Našoj se redakciji obratio čitatelj i poslao fotografije kojima dokazuje da mu je u Robot General Tradingu CO d.o.o. Sarajevo pakovanje od 850 grama marmelade naplaćeno 13 KM, koliko inače koštaju 3 kg iste te marmelade.
Na fotografijama je jasno vidljivo kako se radi o ambalaži u koju može stati od 750 grama do 1 kg marmelade, ali je na njoj etiketa na kojoj piše da teži 3 kg, pa je naš čitatelj, kako se kasnije ispostavilo, platio 13 KM za 850 grama marmelade.

"Šaljem fotografije kako biste se uvjerili da Robot General Trading CO d.o.o. vara narod. Molim vas da ovo objavite kako bi se konačno stalo ukraj prevarantima i lopovima koji grade svoje vile i bazene preko leđa i novčanika jadnog naroda", napisao nam je rezignirani čitatelj.

Pojašnjenje smo pokušali dobiti u Robotu, gdje nam je potvrđeno da je kupac u objektu Robota u Rajlovcu kupio artikl "Marmelada marelica 850 g", ispod koje je na polici stajala cijena od 4,00 KM, a da na otkucanom računu stoji "Marmelada marelica 3000 g" sa cijenom od 13,00 KM.

"Naime, do ovog nesporazuma je došlo jer je proizvođač, odnosno dobavljač Vegafruit d.o.o. nama dostavio robu sa pogrešnom deklaracijom, tj. u originalnom paketu u kojem se sporna marmelada dostavlja (paket pakovanje od 6 tegli), na dvije tegle od 850 g, pogrešno su bile nalijepljene deklaracije koje inače stoje na pakovanjima od 3000 g. Drugi artikl s pogrešnom deklaracijom je odmah povučen iz prodaje i bit će vraćen dobavljaču uz reklamaciju", naveli su iz Robota.

Dodali su da, s obzirom na to da su oba artikla (pakovanje od 3000 g i 850 g) kreirana u njihovom sistemu, artikl je prošao kroz kasu.

"Dakle, jasno je da greška nije nastala s namjerom da se kupac dovede u zabludu, već da je u pitanju greška našeg domaćeg proizvođača Vegafruit d.o.o., koju do ovog momenta nažalost nismo uočili.

Stoga, upućujemo izvinjenje našem cijenjenom kupcu uz molbu da nam se javi radi povrata novca", dodali su iz Robota.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: