{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Koliko košta predsjednička bol: Dodik tužio političare, novinare, advokate...

25.3.2015. u 21:38
10
229
Koliko košta predsjednička bol: Dodik tužio političare, novinare, advokate...
10
Koliko košta predsjednička bol: Dodik tužio političare, novinare, advokate...
Foto: Arhiv/Klix.ba
Predsjednik RS Milorad Dodik vrijeđao je koga je stigao, najviše novinare, ali ne samo njih. Tjerao ih je sa press konferencija, želio im je da dobiju srčane udare, psovao ih je i omalovažavao u svakoj prilici.
Mnogi koje je Dodik vrijeđao nikada nisu reagovali. Nisu ga tužili, nažalost. Sa druge strane, Dodik je, kao uvrijeđena snaša, neprestano potezao optužbe u namjeri da zaštiti svoj nedodirljivi lik i još nedodirljivije djelo...

Dodik je u augustu prošle godine tužio lidera Srpske demokratske stranke Mladena Bosića za klevetu. Prvo ročište zakazano je za 8. april u 11 sati, a Dodik od Bosića traži novčanu naknadu za pretrpljenu duševnu bol od 10.000 maraka.

Dodik je Bosića tužio zato što je lider SDS-a rekao da je aktuelni predsjednik RS ukrao milionske iznose. Drugu optužbu, onu o kilogramu zlata za koje je Bosić svojevremeno tvrdio da je Dodiku poklonio ruski tajkun Oleg Burlakov, Bosić nije pominjao.

Više puta tužio FTV



U junu 2013. godine Dodik je tužio i advokata iz Gacka Radenka Todorovića nakon priloga koji je emitovan na BN televiziji. Dodik je Todorovića optužio za klevetu zbog izjave u kojoj je lokalne tajkune braću Vučenović doveo u vezu s vlastima RS i Dodikom. Istog dana kada je rekao da su Vučenovići "državni ljudi" i da su uništili dva preduzeća, a među njima i čuveno gatačko "Planinsko dobro" koje je postojalo od 1856. godine, tužen je za klevetu. Dodik je i tada tražio 10.000 KM.

Federalna televizija, Bakir Hadžiomerović i Slobodan Vasković vjerovatno i ne znaju koliko ih je puta Dodik tužio. Više od deset puta svakako. Svaki put tražeći naknadu za pretrpljenu duševnu bol. Tako je Dodik u decembru 2007. godine, dok je još bio premijer RS, tužio Televiziju Federacije BiH i urednika i novinara političkog magazina "60 minuta" zbog optužbi na njegov račun za kriminal i korupciju.

Dodik je tada u obrazloženju tužbe naveo da su mu emitovani prilozi u tom političkom magazinu nanijeli "duševnu bol" i tražio je na ime odštete blizu 25.000 eura. Tužba je podnesena nadležnom sarajevskom sudu protiv urednika emisije Bakira Hadžiomerovića i novinara Slobodana Vaskovića. Dodikova tužba odnosi se na prilog u kojem se navodi da je Dodik, kao najutjecajniji srpski političar u BiH, suodgovoran za ubistvo Milana Vukelića, koji je ukazivao na nepravilnosti i korumpiranost Gradske uprave u Banjoj Luci, koju kontroliše Dodikov SNSD.

U novembru 2008. godine Vlada RS je Tužilaštvu BiH uputila tužbu protiv prvog zamjenika visokog predstavnika Raffija Gregorijana zbog "kontinuiranog rada protiv RS", kao i protiv više tužilaca i sudija, te pomoćnika direktora Agencije za istrage i zaštitu BiH (SIPA) Dragana Lukača. I tada u ulozi premijera, Dodik je rekao da Vlada RS "ima pravo da se brani na način kako to misli".

Tužen i Transparency International



Premijer Dodik podnio je u maju 2009. godine privatnu tužbu protiv dopisnice agencije Beta iz Banje Luke Ljiljane Kovačević za klevetu, zahtijevajući odšetu od 15 hiljada konvertibilnih maraka. U tužbi podnesenoj Osnovnom sudu u Banjoj Luci navodi se da je Ljiljana Kovačeević “objavila neistinite činjenice” da je protiv premijera RS Milorada Dodika i još nekoliko osoba podignuta krivična prijava kojom se terete da su "nanijeli štetu budžetima BiH i RS u iznosu od 145 miliona KM". Direktor SIPA-e je potvrdio da je podnesena krivična prijava protiv Dodika, ali premijera RS to nije omelo da konstatuje da ga je Kovačević “na vrlo grub i zlonamjeran način oklevetala”.

Dodik je tužio i bh. ogranak organizacije Transparency International, tvrdeći da ona namjerno iznosi netačne podatke o finansijskim odlukama Vlade RS.

Neposredni povod za podnošenje tužbe protiv TI-a bio je izvještaj te organizacije o "naduvanim” troškovima gradnje novog sjedišta Vlade RS u Banjoj Luci, koji su s početnih tridesetak miliona konvertibilnih maraka povećani na više od 200 miliona.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: