Komentari (0)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ne kaki svega ti!!
komentar
Mozda ova inicijativa i "upali", ali bi trebalo obratiti paznju i na komentare kakav je clanak o pozadini Bosmala objavljen u zadnjem broju Slobodne Bosne. Prema navodima u tom clanku, izlgeda da Bosmal, de facto, pokusava napraviti posao na isti nacin na koji je Vlada prije par godina pokusavala pokrenuti izgradnju autputa u suradnji sa Bouygues. Po mom misljenju, Bosmalu treba dati sansu ali pod uslovom da se utvrdi porijeklo kapitala za ovu investiciju. Isto tako, drzava bi trebala biti spremna da raspsie tender za izgradnju i koncesiono upravljanje autoputem ukoliko aranzamn sa Bosmal propadne. U slucaju da se raspise medjunarodni tender za izgradnju autoputa, dobitnik konecije ne smije biti firma u kojoj bilo koja strana Vlada ima vise od 5% vlasnistva i kontrolu u upravnom odboru. Ova cifra mora se odnositi na kompletni udio u vlasnistvu, dakle direktni te inidrektni kao sto su udjeli u drugim firmama koje ucestvuju u vlasnistvu dobitnika koncesije, itd. Mislim da je izgradnja autoputa bitna, ali se ne smije zaboraviti da je to veliki posao i da u svemu tome treba biti racionalan. Ovakvi poslovi zahtjevaju velike resurse i cvrstu podlogu i u najrazvijenijim drzavama tako da je citava situacija sa Bosmalom malo "zbrinjavajuca" jer je dosta detalja nepoznato odnosno nije ih moguce potvrditi.