Nova filatelistička izdanja posvećena su stotoj godišnjici rođenja dvojice bh. akademika, Muhameda Kadića i Mustafe Kamarića, nobelovcima Ivi Andriću i Vladimiru Prelogu, te muzejskoj građi, koja se odnosi na eksponate, željeznicama BiH, koja se odnosi na vozove, kao i sportu – s izdanjem „60 godina Fudbalskog kluba Sarajevo“ i „Prvenstvo Evrope u fudbalu“.
„Poštanska marka je najmanji prostor gdje se može oslikati kulturno-historijsko naslijeđe jedne zemlje“, kazao je na svečanosti generalni direktor JPBH Pošta Mensud Bašić.
Uz napomenu da ovo preduzeće izdaje dvije vrste poštanskih maraka, redovne i prigodne, Bašić je dodao kako je jedan od osnovnih ciljeva BH Pošte sačuvati od zaborava historijsku, kulturnu i naučnu baštinu Bosne i Hercegovine te je popularizirati u svijetu.
Federalni ministar komunikacija Nedžad Branković je naglasio da je Javno preduzeće BH Pošta u posljednje dvije godine postalo profitabilna firma te da ulogu lidera preuzima i JP Željeznice FBiH. Oba ova preduzeća, kazao je, potvrđuju da su svjesna šta je dio njihovog programa u jačanju države BiH.
Generalni direktor JPBH Pošta Mensud Bašić uručio je prva, uramljena izdanja ovih poštanskih maraka Akademiji nauka i umjetnosti i akademiku Muhamedu Filipoviću, zatim direktoru JP Željeznice FBiH Narcisu Džumhuru, predsjedniku FK Sarajevo Hajrudinu Šumanu i direktoru Zavičajnog muzeja Visoko Senadu Hodoviću.
Šef Službe marketinga BH Pošte Emir Hrenovica predstavio je i priznanje koje je na nedavno održanom Svjetskom filatelističkom sajmu u Kini dobila Bosna i Hercegovina – za najbolje poštanske marke.