{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Analiza krivične prijave protiv HT Eroneta i novinara FTV-a

S
23.7.2010. u 15:51
0
13
Analiza krivične prijave protiv HT Eroneta i novinara FTV-a
0
Analiza krivične prijave protiv HT Eroneta i novinara FTV-a
Sjedište SIPA-e (Foto: SRNA)
Agencija za istrage i zaštitu BiH (SIPA) još provodi detaljnu analizu navoda iz prijave neformalne grupe dioničara HT protiv 12 osoba, među kojima su direktori HT Eroneta i novinari Federalne televizije, zbog sumnje da su počinili više krivičnih djela i pronevjerili više od 100 miliona KM.
"U toku je analiza navoda iz te prijave i ukoliko se ocijeni da je riječ o krivičnom djelu iz nadležnosti Sipe mi ćemo nastaviti raditi na tom slučaju. Međutim, ukoliko bude elemenata koje se odnose na krivično djelo iz nadležnosti bilo entitetske ili kantonalne policijske agencije mi ćemo tu prijavu predati njima", rekla je Srni portparol Sipe Željka Kujundžija.

Neformalna grupa dioničara HT Eronet podnijela je SIPA-i, hrvatskom Uskoku i njemačkoj policiji krivičnu prijavu protiv protiv 12 osoba, među kojima su direktori HT Eroneta i novinari Federalne televizije, zbog sumnje da su počinili više krivičnih djela i pronevjerili više od 100 miliona KM.

U saopštenju ove grupe dioničara HT Eroneta navodi se da je krivična prijava podnesena protiv generalnog direktora HT Eroneta Mostar Stipe Prlića, direktora mobilne telefonije Zorana Bakule, predstavnika Deutsche Telekoma u HT-u Mostar Jozefa Terigla, predstavnika T-Mobile Hrvatska Davora Daraboša, te urednika i novinara Federalne televizije Zvonimira Jukića, Sanjina Bećiragića i Bakira Hadžiomerovića.

Među licima protiv kojih su podnesene prijave su i bivši predsjednik Nadzornog odbora HT-Eronet Slavo Kukić, Ivica Mudrinić iz Zagreba, vlasnik kompanije SV-RSA Neven Kulenović, zagrebačka kompanija "Digitel", šef finansija HT-Eronet Miroslav Klepač i predstavnik T-Mobile Hrvatska Davor Daraboš.

Kako je saopšteno, krivična prijava protiv ovih lica podnesena je zbog krivičnih djela međunarodne i domaće korupcije i pranja novca, podmićivanja, reketa, zloupotrebe službenog položaja i ovlaštenja, finansijskih malverzacija, malverzacija sa vrijednosnim papirima/dionicama, udruživanje radi nagovora, utaje, prikrivanja izvršenja kaznenog djela, zbog uticaja na svjedoke, činjenja štetnih radnji, a sve s ciljem ostvarivanja protivpravne imovinske koristi.

U prijavi se ovim licima na teret stavlja i sklapanje poslova bez konkursa, zaključivanje štetnih ugovora, neovlašteno i nezakonito prisluškivanje i špijunaža u korist strane zemlje.

Uz prijavu su priloženi i predloženi kao dokazni materijal revizorski i interni revizorski izvještaji za 2006., 2007., 2008. i 2009. godinu, te tekst objavljen u zadarskom "Hrvatskom listu", 28. januara ove godine pod naslovom "Pljačka mostarskog HT-a".

"Hrvatski list" je u tekstu pod naslovom "Pljačka mostarskog HT-a", između ostalog objavio, da je preko odjeljenja za oglašavanje i marketing HT Mostar "oprano desetine miliona" i da se cijela "operacija izvlačenja novca, koju nadzire Kukić, odvija preko dvije velike marketinške kompanije - "Digitela" u Zagrebu i agencije SV-RSA iz Sarajeva, te još nekoliko kompanija u BiH u vlasništvu rođaka i bliske rodbine direktora Eroneta Zorana Bakule i Stipe Prlića".

U tekstu se navodi da je preko agencije SV-RSA iz Sarajeva, čiji je vlasnik Kulenović, obavljani svi marketinški poslovi HT Mostara i Eroneta, te da je ova agencija imala povlašten status na FTV-u i dobijala popuste za emitovanje, a zauzvrat je Kulenović provizijom nagrađivao Prlića i Kukića, na čijem platnom spisku su novinari i urednici FTV-a Zvonimir Jukić, Bakir Hadžiomerović i Sanjin Bećiragić.

Jukić, Hadžiomerović i Bećiragić u prijavi se terete da su, kako je saopšteno, naručenim TV prilozima koji su lansirani preko Dnevnika FTV-a i emisije "60 minuta", "prikrivali stvarni kriminal u HT Mostar koji je počinio Prlić, a koordinirao Kukić", te da su ucjenjivali i reketarili razne biznismene i političare u BiH da ukoliko žele da se o njima ne objave kompromitirajući materijali u emisijama FTV-a plate iznose od 5.000 do 20.000 evra.

U prijavi se, kako je saopšteno, navodi da je Prlić omogućio trećim NN osobama da neovlašteno prisluškuju političke oponente, služeći se špijunskim komponentama instalisanim u sistem HT Eronet Mostar, čime je počinjeno krivično djelo neovlašteno prisluškivanje i snimanje bez znanja osoba koje su snimane.

Kako je saopšteno informacije dobijene ovim putem korištene su u svrhu političke i društvene kompromitacije oponenata i konkurentskih kuća, a često su se snimljeni razgovori mogli čuti u političkom magazinu "60 minuta".

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: