{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Woods je i dalje najveći brand među sportistima

T
5.2.2010. u 12:15
0
0
Woods je i dalje najveći brand među sportistima
0
Woods je i dalje najveći brand među sportistima
Tiger Woods (Foto: AFP/File)
Američki poslovni magazin Forbes procijenio je Tigera Woodsa najvećim oglasnim potencijalom među sportistima, te njegovu trenutnu godišnju vrijednost na 82 miliona dolara.
Najviše je to što bilo ko od sportista može zaraditi u idućih godinu dana, te prema toj procjeni Woods ne može ne završiti i 2010. godinu kao sportista s najvećom zaradom, uprkos privatnoj havariji koju proživljava.

Ovdje je riječ samo o marketinškom potencijalu sportiste, ne i o njihovim godišnjim ugovorima s poslodavcima, odnosno novčanim nagradama na turnirima.

Tolike će komercijalne prihode ove godine najboljem golferu svijeta omogućiti nastavak saradnje s njegovim sponzorima, kao što su Nike, Electronic Arts i Gillette, koji mu nisu otkazali saradnju. Prošle je godine Woods ukupno zaradio 105 miliona dolara.

Woods je u uvjerljivoj prednosti. David Beckham na drugom mjestu vrijedi daleko skromnijih 20 miliona dolara, dok je Roger Federer na trećem mjestu sa 16. Najveće košarkaške zvijezde, LeBron James (13 miliona dolara) i Kobe Bryant (12) nalaze se na petom i šestom mjestu. Sedmo mjesto dijele američki golfer Phil Mickelson i Ruskinja Marija Šarapova, jedina žena u Top 10. Oboje su procijenjeni na 10 miliona dolara.

Kad je u pitanju vrijednost branda među sportskim klubovima, prvo mjesto drži nogometni klub Manchester United s potencijalom od 270 miliona dolara godišnjih prihhoda od komercijalnih ugovora. Na drugom su mjestu New York Yankeesi, bejzbol tim iz MLB lige, koji će, kaže Forbes, zaraditi oko 266 miliona dolara.

Od sportskih kompanija najbolje stoji Nike (10,7 milijardi dolara), dok je najkomercijalniji jednokratni ili jednovečernji sportski događaj na svijetu i dalje Super Bowl s 420 miliona dolara. Toliko je prošle godine donio finale NFL doigravanja od prodaje ulaznica, sponzorstava te televizijskih i drugih medijskih prava.

Forbes procjenjuje da toliko zajedno ne mogu skupiti Olimpijske igre i Svjetsko nogometno prvenstvu u bilo kojem od najkomercijalnijih dana takmičenja.

Forbes, najvrjedniji sportski brandovi (u milionima dolara):

Sportisti:

1. Tiger Woods (SAD / golf) 82
2. David Beckham (Engleska / nogomet) 20
3. Roger Federer (Švicarska / tenis) 16
4. Dale Earnhardt Jr. (SAD / Nascar) 14
5. LeBron James (SAD / košarka) 13
6. Kobe Bryant (SAD / košarka) 12
7. Phil Mickelson (SAD / golf) 10
8. Marija Šarapova (Rusija / tenis) 10
...

Sportski događaji (u jednom danu):

1. Super Bowl 420
2. Olimpijske igre 230
3. Svjetsko nogometno prvenstvo 120
4. Evropsko nogometno prvenstvo 110
5. World Baseball Series 106
...

Sportski klubovi:

1. Manchester United (nogomet) 270
2. New York Yankees (bejzbol) 266
3. Real Madrid (nogomet) 245
4. Dallas Cowboys (američki nogomet) 208
5. Bayern München (nogomet) 200
6. Arsenal (nogomet) 195
7. Milan (nogomet) 175
8. Barcelona (nogomet) 170
9. New York Mets (bejzbol) 159
10. Boston Red Sox (bejzbol) 157
...

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: