{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Web korisnici sve bezobrazniji

S
26.5.2008. u 12:10
0
0
Web korisnici sve bezobrazniji
0
Web korisnici sve bezobrazniji
Kompjuterski korisnici postaju sve bezobzirniji i sebičniji kako se koriste Internetom, otkrili su istraživači.
Godišnji izvještaj o navikama korištenja webom Jakuba Nielsena je pokazao da ljudi postaju manje strpljivi kada se konektuju na Internet.

Umjesto da besposličare na stranicama mnogi korisnici jednostavno žele brzo klikom stići na željenu stranicu, izvršiti zadatak i otići.

Većina ignorišu napore da im se zadrži pažnja i sumnjičavi su povodom svake vrste promocije onoga što ima za cilj zadržavanje pažnje.

Pokazalo se da mnogi su povučeni “vrućim krompirom” i samo žele poseban zadatak završiti.

Nivo uspjeha koji govori o tome da li ljudi postižu ono što su sebi zadali za cilj za vrijeme konektovanja na Internet je 75%, izjavio je dr. Nielsen. Novi uspjeha 1999. godine je iznosio 60%.

Postoje dva razloga zašto je to tako.

“Dizajneri su postal mnogo bolji ali i korisnici su više naviknuti na takvu vrstu interaktivnog pristupa”, izjavio ja dr. Nielsen za BBC.

Sada, kad se ljudi priključe na Internet, znaju tačno šta im treba i kako da to postignu.
Ovo ih čini uveliko otpornim na naglašene promocije ili druge izbore urednika kojima se korisnik pokušava omesti u radu.

“Mislim da to stranicama ne odgovara”, dodao je Nielsen. “Oni i dalje osjećaju da je njihov sajt interesantan i poseban i da bi ljudi trebali biti oduševljeni onim čime ih bombarduju”.

Web korisnici su isfrustrirani svim aplikacijama i drugim dodacima koje se dodaju na stranice kako bi, što je moguće, više privukle korisnike. Svrha takvih dodataka jeste duže otvaranje stranica.

U toku 2004. oko 40% ljudi posjetilo je glavnu stranicu sa koje su tražili link na ono što ih zanima, dok je ostatak od 60% koristio direktan link na željenu stranicu, bez posjećivanja prve. Do 2008. broj ljudi koji su pretraživanje vršili na ovaj način stalno je rastao, tako da danas samo 25% njih ide na homepage.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: