Korisnici Facebooka već mogu na komentare ili fotografije kliknuti "sviđa mi se", a pokazalo je da korisnici tu opciju koriste duplo više od opcije "postani fan". Zvaničnici Facebooka vjeruju će se mijenjanjem ove opcije i korisnici osjećati mnogo ugodnije kada umjesto ranije opcije budu koristili ovu.
Brojne kompanije diljem svijeta koriste Facebook kako bi došli do svojih kupaca i promovisali svoj brend. Facebook, pak, zarađuje od reklamiranja tih kompanija. Prosječni korisnik mjesečno postane fan najmanje četiri stranice koje promovišu neki brend.
"Ideja mijenjanja opcije u 'sviđa mi se' je mnogo prirodnija“, kazao je Michael Lazerow, direktor kompanije Buddy Media koja pomaže kompanijama u reklamiranju brendova putem stranica za društveno umrežavanje.
No, spomenimo da iako će opcija biti izmijenjena, značenje će ostati isto. Naprimjer, ako kliknete "sviđa mi se" na stranicu Coca-Cole to će biti vidljivo svim vašim prijateljima, a stranica će također biti na vašem profilu, uvrštena na listu stranica koje vam se sviđaju.