Facebook novosti
0

Umjesto "postanite fan" od sada opcija "sviđa mi se"

Sarajevo-x.com
Umjesto dosadašnje opcije "Postanite fan" neke muzičke grupe, glumice, filma ili slično Facebook razmatra da uvede novu/staru opciju kojom biste umjesto pridruživanja nekoj grupi kliknuli samo na "sviđa mi se".

Korisnici Facebooka već mogu na komentare ili fotografije kliknuti "sviđa mi se", a pokazalo je da korisnici tu opciju koriste duplo više od opcije "postani fan". Zvaničnici Facebooka vjeruju će se mijenjanjem ove opcije i korisnici osjećati mnogo ugodnije kada umjesto ranije opcije budu koristili ovu.

Brojne kompanije diljem svijeta koriste Facebook kako bi došli do svojih kupaca i promovisali svoj brend. Facebook, pak, zarađuje od reklamiranja tih kompanija. Prosječni korisnik mjesečno postane fan najmanje četiri stranice koje promovišu neki brend.

"Ideja mijenjanja opcije u 'sviđa mi se' je mnogo prirodnija“, kazao je Michael Lazerow, direktor kompanije Buddy Media koja pomaže kompanijama u reklamiranju brendova putem stranica za društveno umrežavanje.

No, spomenimo da iako će opcija biti izmijenjena, značenje će ostati isto. Naprimjer, ako kliknete "sviđa mi se" na stranicu Coca-Cole to će biti vidljivo svim vašim prijateljima, a stranica će također biti na vašem profilu, uvrštena na listu stranica koje vam se sviđaju.