{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Twitter pokrenuo usluge hitnih obavijesti

26.9.2013. u 10:32
0
4
Twitter pokrenuo usluge hitnih obavijesti
0
Twitter pokrenuo usluge hitnih obavijesti
Twitter je pokrenuo sistem hitnih obavijesti koji pomaže u širenju neophodnih informacija kada su svi ostali načini komunikacije obustavljeni.
Popularni mikroblog servis navodi kako njihova usluga Twitter Alerts može biti koristna u slučajevima prirodnih katastrofa i drugih vanrednih situacija, kada su svi ostali načini komunikacije nedostupni.

"Znamo koliko je našim korisnicima važno da dobiju pouzdane informacije u ovakvim trenucima. Twitter Alerts je novi način za primanje preciznih i važnih informacija u trenucima kada vam najviše trebaju", rekla je Gaby Pena, direktorica produkcije u Twitteru.

Prošle godine je Twitter najavio uslugu Lifeline, kako bi pomogao japanskim korisnicima da pronađu profile za hitne slučajeve tokom kriza, a nakon toga su radili na sličnoj usluzi koja bi bila dostupna širom svijeta.

"Twitter Alerts nas dovodi korak bliže u pomaganju korisnicima da dobiju važne i korisne informacije od vjerodostojnih organizacija u kritičnim situacijama", rekla je Pena.

Korisnici koji uključe ovu uslugu primat će notifikacije na telefonu da su određeni korisnici tvitali o hitnim slučajevima.

Veliki broj organizacija iz SAD-a, Japana i Južne Koreje dobio je ovlasti da šalje takve obavijesti, a Twitter će to proširiti i na javne ustanove i nevladine organizacije širom svijeta.

Neke od organizacija koje mogu slati obaviještenja su američki Crveni krst, Svjetska zdravstvena organizacija, Federalna agencija za hitne slučajeve te vladine i nevladine organizacije u Japanu i Južnoj Koreji.

Ova platforma postala je bitan izvor informacija nakon cunamija u Japanu te uragana Sandy i bombaških napada u SAD-u.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: