{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predstavljen HP softver

5.10.2005. u 09:58
0
0
Predstavljen HP softver
0
Predstavljen HP softver
HP klijentima pomaže pri dvostrukom skraćivanju vremena i troškova implementacije upravljanja informatičkim uslugama
HP je predstavio softver i usluge koje će kompanijama pomoći: pri dvostrukom skraćivanju vremena potrebnog za implementaciju softverskog rješenja za upravljanje informatičkim uslugama i u smanjenju troškova uvođenja sistematskog upravljanja informatičkim uslugama.

Upravljanje informatičkim uslugama (engle „Information Technology Service Management“ - ITSM) ključna je komponenta portfelja HP-ovih proizvoda OpenView koja dinamički povezuje poslovanje i informacijsku tehnologiju ne bi li na taj način omogućila trenutan uvid i nadzor nad IT infrastrukturom. Kao pomoć kompanijama u ostvarivanju bržeg povrata uloženih sredstava pri prelasku na novog pružatelja IT usluga, HP je uveo sljedeće usluge:

-HP ITSM Express Pack“ namjena je ujednačavanje rada interne službe pomoći (service desk) – kombinira HP-ov softver OpenView i primjenu „najbolje prakse“ koji se koriste radi smanjivanja IT troškova, veće agilnosti i kvalitete usluga rekordno brzom implementacijom HP-ova ITSM referentnog modela temeljenog na infrastrukturnoj knjižnici informatičke tehnologije (engl. „Information Technology Infrastrucutre Library“ - ITIL).

Portfelj proizvoda „HP ITSM Assessment Services“ - nudi usluge identifikacije ključnih raskoraka u spremnosti i konkretnih preporuka za uravnoteživanje ključnih elemenata operative u informatičkim službama.

“Kao pionir ITSM-a s više od 10 godina iskustva, HP okuplja ljude, proces i tehnologiju ne bi li bi stvorio prilagodljivu kopmaniju koja sinkronizacijom poslovanja i informacijske tehnologije brzo reagira na promjene", izjavio je Todd DeLaughter, potpredsjednik uprave i generalni direktor odjela Management Software Business u HP-u. ” HP ITSM Express Pack direktorima informatike koji traže brz način implementacije standardnih temeljnih procesa na temelju ITIL-a može pomoći u bržem i učinkovitijem ostvarivanju njihovih ciljeva uz dokazane i stalne rezultate.”

www.ntchs-shop.ba


Novo iz Olympus-a

04.10.2005. u 14:05
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: