Provedeno istraživanje je pokazalo da korisnici interneta provode čak 82 posto više vremena na stranicama za društveno umrežavanje, nego u 2008. godini.
Naime, prema istraživanju rađenom u decembru 2008. godine korisnici su provodili u prosjeku tri sata na stranicama za društveno umrežavanje.
Istraživanje je pokazalo i to da su društvene mreže i blogovi popularniji od svih ostalih aplikacija na internetu, a slijede ih stranice sa online igrama.
Najpopularnija stranica za društveno umrežavanje, prema istraživanju rađenom u decembru 2009. godine, je Facebook.
Amerikanci su najčešći korisnici stranica za društveno umrežavanje (142,1 milion korisnika), a zatim slijedi Japan sa 46,5 miliona korisnika, te Brazil sa 31,3 miliona korisnika.
Najviše vremena na društvenim stranicama provode Australijanci, blizu sedam sati mjesečno, a slijede ih korisnici iz SAD-a, Velike Britanije i Italije koji na svojim omiljenim društvenim mrežama provode u prosjeku šest sati mjesečno, objavio je portal Cnet.