Tehnologija
0

Ko se boji YouTubea još?!

Sarajevo-x.com
Velika popularnost YouTubea je zasigurno pomrsila planove mnogim TV kućama. Dok Viacom čeka šta će biti tužbom i odštetom od milijardu dolara, NBC se odlučio za drugačiju strategiju. Oni trenutno sarađuju sa YouTubeom, a za ljetne mjesece najavljuju vlastiti besplatni video servis.

News Corp. i NBC Universal najavili su u četvrtak pokretanje besplatnog video servisa. Na njemu bi se trebali prikazivati čitavi filmovi i TV serije što bi trebalo Googleu pomutiti planove. Ovaj site bi svjetlo dana treba ugledati ovog ljeta.

Ovaj potez još jednom podvlači kolika je prijetnja YouTube medijskim kućama. One se boje da će izgubiti novu generaciju gledatelja koja sve više koristi kompjuterski monitor kao TV ekran.

Pored straha od gubitka publike, NBC-u nije do čekanja da vidi kako će proći tužba Viacoma. Oni su našli rješenje kako da emitovanje svojih sadržaja i naplate. Naravno, riječ je o marketnignu.

Sadržaj koji bi se trebao naći na NBC-voj stranici uključuju popularne TV serije poput "Saturday Night Live" i "The Simpsons", kao i filmove "The Devil Wears Prada" i "Borat".

"Ovo je igra koja će promijeniti internet video", rekao je šef operativnih poslova News Corpa Peter Chernin. "Ući ćemo u domove skoro čitave američke internet populacije."

Video na internetu je budućnost medija, tvrde analitičari. No sektor u kojem YouTube prednjači jesu kućni video snimci, koji su popularizovali ovaj servis među mlađom populacijom koja i predstavlja ciljanu grupu.

"Ovaj potez neće odvući publiku od YouTube, jer je pored videa bitan i sociološki aspekt svega. YouTube će biti uredu", rekao je analitičar Forrester Researcha, James McQuivey.

NBC i News Corp. su pokušali privući još medijskih kompanija u partnerstvo, uključujući Viacom i CBS Corp.

News Corp. je medijski konglomerat Ruperta Murdocha, koji u vlasnišvu između ostalog ima 20th Century Fox i Fox Broadcasting Company.