Twitter je ispitao tri velika video hita: glumca Ryana Goslinga koji "odbija" da jede pahuljice, astronauta Chrisa Hadfielda kako pjeva "Space Oddity" te Doveovu marketinšku kampanju Real Beauty.
"Jedna od ključnih stvari koje smo shvatili proučavajući ove snimke je da uopće ne postaju hitovi na isti način. Nema pravila za uspjeh. Jedni odmah 'planu' širom interneta, dok se drugi šire polako i ravnomjerno, poput širenja krugova na jezeru", napisao je na svom blogu Gordon Macmillan iz Twittera UK.
Twitter je prikazao "dinamičku vizualizaciju" snimaka kako bi prikazao širenje snimaka. Korištene su različito obojene tačkice kako bi prikazali širenje na društvenim mrežama. Plave tačkice prikazuju tvitove, a što su veće to je veći i potencijalni domet tvita. Žute prikazuju ritvitove. U svakom slučaju, domet ne uključuje samo pratioce, već i brojnost publike.