Povezivanje ljudi
12

Facebook mijenja News Feed: Manje objava medija i kompanija, a više ličnih trenutaka

Klix.ba
Facebook uvodi promjene u načinu funkcionisanja News Feeda i to tako što će manje isticati postove kompanija, robnih marki i medija, a više objave rodbine i prijatelja.

Naglašavat će sadržaje koji potiču razgovor među članovima porodice i prijateljima, objasnio je izvršni direktor Mark Zuckerberg na svom profilu.

Organizacije bi na Facebooku mogle vidjeti pad popularnost svojih postova nakon što narednih sedmica ove promjene stupe na snagu.

"Prema informacijama naše zajednice, javni sadržaji kao što su postovi kompanija, brendova i medija istiskuju lične trenutke koji nas međusobno povezuju", istakao je Zuckerberg. Kazao je da njegov tim i on osjećaju odgovornost da usluge Facebooka budu za dobrobit ljudi, a ne samo zabavne za korištenje.

Ako se promoviše javni sadržaj, onda on mora potaknuti interakciju zajednice, kao što se to događa u čvrsto povezanim grupama koje diskutuju o TV programima ili sportu, dodao je.

"Uvođenjem ovih promjena očekujem skraćivanje vremena koje ljudi provode na Facebooku", ne krije prvi čovjek najpopularnije društvene mreže. "Ipak, očekujem da njihovo vrijeme na Facebooku bude vrjednije".

U proteklom periodu Facebook je trpio kritike zbog utjecaja propagande i lažnih vijesti u američkim izborima.