{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Buzz nije ubica Facebooka i Twittera"

S
21.2.2010. u 17:08
0
2
"Buzz nije ubica Facebooka i Twittera"
0
"Buzz nije ubica Facebooka i Twittera"
Buzz ne predstavlja prijetnju društvenim mrežama Facebook i Twitter već je njihova nadopuna, saopšteno je iz kompanije Google, prenosi eWeek. Navodi se i to kako je Buzz isključivo servis koji omogućava viši stepen konverzacije na Webu i nema tendenciju uništavanja ostalih društvenih mreža.
Buzz je društvena mreža koja je pokrenuta 9. februara 2010. godine, te korisnicima omogućava ažuriranje, dijeljenje sadržaja, te ostavljanje komentara na postove prijatelja.

Nakon nešto više od deset dana preko deset miliona, od 176 miliona korisnika Gmaila, načinilo je preko devet miliona postova na toj društvenoj mreži.

Veliki podsticaj kompaniji Google predstavlja i to što korisnici ostavljaju preko 200 postova u minuti.

"Način na koji ljudi koriste Buzz je onakav kakvim smo se i nadali. Tu se ne radi o stalnom mijenjanju statusa i provjeravanja tuđih statusa, već o interakcija oko neke smislene teme u koju mogu da se uključe svi. Upravo to čini Buzz jedinstvenim. Mislim da i korisnici smatraju kako je konverzacija preko Buzza veoma moćna i kvalitetna“, istakao je Bradley Horowitz, potpredsjednik uprave za upravljanje proizvodima kompanije Google.

Na pitanje da li je Buzz ubica Facebooka i Twittera, Horwitz je u intervjuu za eWeek odgovorio da Googleova društvena mreža to nije i da je Buzz zapravo servis koji kreira novu kategoriju komunikacije.

No, on je dodao i to kako se nada da će Buzz jednoga dana postati najotvorenija društvena mreža na internetu.

"Nastavit ćemo raditi jer naša namjera je da imamo najotvoreniju, dobro integriranu i jako dobru socijalnu mrežu“, dodao je Horowitz.

Uprkos rastu popularnosti Buzza mnogi korisnici se žale tvrdeći da je ova društvena mreža ugrozila njihovu privatnost.

Naime, Američki Elektronski informacioni centar za privatnost (Epic) zatražio je od nadležne federalne agencije da ispita novi Googleov servis za mrežno druženje jer je, navodno, prekršio Zakone o privatnosti.

Buzz je automatski aktiviran na nalozima elektronske pošte 176 miliona korisnika.

Od Federalne trgovinske komisije zatraženo je da se korisnicma Googleovog servisa za elektronsku poštu ponudi opcija da se uključe u Buzz po svojoj volji.

Komisija je dobila i zahtjev da naloži Googleu da ubuduće od korisnika traži odobrenje za unošenje materijalnih izmjena u svoju politiku zaštite privatnost

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: