Naučnici tvrde

Tačkasti konji su zaista postojali

Sarajevo-x.com
Najnoviji DNK dokazi nesumnjivo pokazuju da su drevni umjetnici slikali "leopard-konje". Ovo je dokaz da drevni umjetnici nisu bili samo maštoviti ni pioniri apstraktne umjetnosti nego da su konji koji imaju tačke leoparda zaista postojali. Otkriveno je da su ovi konji postojali prije 25.000 godina i to uglavnom u zapadnoj Evropi, prenosi Daily Mail.

Najimpresivnije pećinsko oslikavanje nazvano je Dappled Horses i naslikano je prije 25.000 godina u predjelima jugozapadne Francuske. Na njoj su nacrtani konji sa tačkicama po tijelom tijelu. Ovi crteži su pronađeni 1920. godine i pokrenuli su debatu o tome da li su ovakvi konji uopšte postojali.

DNK analize kostiju i zuba pokazale su da su postojale genetske mutacije konja usljed kojih bi im izrasle crne tačke na bijelom krznu. Ovo istraživanje su obavili naučnici Univerziteta u New Yorku, koji su testirali fosile 31 divljeg konja na 15 lokacija u Evropi, od Francuske do Sibira.

Nešto manje od pola analiziranih fosila su imali tačke leoparda. Dva su pronađena u Ukrajini, ali se vjeruje da su oni kupljeni ili uvezeni na teritoriju koju danas pokriva Ukrajina.

Profesor sa Fakulteta arheologije na Univerzitetu York rekao je da su pećinski crteži zapravo crtanje životinja onakvim kakvim su ih ljudi vidjeli. Naučnici nisu otkrili na koji način je ova vrsta konja izumrla i kako se nije očuvao taj gen.