Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Postovana redakcijo nemojte i vi biti PIRAMIDNE BUDALE. Pa \"prevodite\" ono cega nema. Ili sto je babi milo to joj se i snilo. Nigdje na stranici NASA (Voyager), ne pise otkrice nego dokaz, potvrda, svjedocanstvo engleski PROVE, drugo CONFIRMED znaci potvrdjeno. Na NASA stranici se nigdje ne nalazi ime naucnika Leonarda Burlage. Jedino iznenadjenje je niza temperetura heliosfere koju je zabiljezio Voyager 2, od one koja se ocekivala. Voyager 1 je prosao heliosferu u decembru 2004, a Voyager 2 30 augusta 2007. Na Voyager 1 uredjaj za mjerenje pravca, gustoce i temperature suncevog vjetra nije u funkciji tako da su mjerili indirektno. Voyager 2 ima u funkciji taj uredjaj (Plasma Science instrument), i on je zabiljezio vise talasa (najmanje pet) suncevog vjetra Moram li ja prevesti cijeli clanak ??? Voyager 2 je zabiljezio nizu temperaturu nego sto je ocekivana. NASA u ljeto 2008 lansira operaciju za nastavak istrazivanja iz zemljine (sa zemlje) orbite pomocu IBEX (The Interstellar Boundary Explorer) pod vodjstvom Dr David McComas u Jugozapadnom institutu za istrazivanja u San Antoniju (Texas) koristeci energetski neutralne atome (ENAs).... itd Ne objavljujte \"PIRAMIDNE\" gluposti., kao da ste najzuci novinari u BiH.
Ovo je fakat stara vijest. Mozda je fazon da su tek sada potvrdili ono sto su od ranije pretpostavljali. A sto se tice elipticne putanje ona je puuuno vjerovatnije od kruzne. Da bi neki objekat bio u kruznoj putanji oko nekog objekta potrebno je da se u potpunosti izjednace centrifugalna sila prouzrokovana momentumom kretanja objekta i centripetalna prouzrokovana gravitacjom !! A sve ostale varijacije rezultiraju u 3 varijante, elipticna putanja, sudar, i odlazak objekta u potpunosti van gravitacionog polja. Pa sad skontati sa je vjerovatnije :) Slazem se sa \"bla\", inace S-x ima obicaj da stvari jasne ko dan objavljuje kao novosti, ali nisu oni krivi, oni samo prenose te vijesti od drugih izvora.
ja sam to procitala prije 8 godina u jednoj knizi o vedskoj kosmologiji (najstariji podaci o univerzumima). ima tu joj mnogo toga. necu pisati o tome jer mnogi ne bi povjerovali u te stvari pa cu sacekati da ih NASA pronadje i objavi.
pa ja sam odavno mislio da je to dokazana činjenica... još je Kepler dokazao da se Zemlja vrti oko sunca po elipsi etc. pa je onda samo logično da je tako i sa drugim planetama.
Ti \'BLA\' nemaš pojma. Nemoj se pravit pametan, kad nisi...
...i da je zemlja okrugla...
Mogo sam umrijeti ubjedjen da je nas sistem kockast, poput lubenice, bas ko piramida u Egiptu
ehhhh pa na svojoj web stranici mozda? http://voyager.jpl.nasa.gov
daj da vidim gdje je to nasa objavila?
pa to je NASA objavila, hoces da kazes da ti vise znas o svemiru od njih?
ne mogu da vjerujem da neko može ovako nešto da objavi. naravno da je jajolikog oblika. I zemlja putuje po elipsi a ne po krugu. U prirodi ne postoji krug nego samo elipsa. Samim tim putanje nisu kružne nego eliptične i samim tim naš sistem nije kugla nego elipsa. Jakog otkriča. To se zna još otkako postoji krug i broj Pi.