Komentari (63)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
nazif mujic vec podnio zahtjev za azil..
500 svjetlosnih godina, kakve fajde? Do tamo bi nam trebalo 500 godina da stignemo čak i sa tehnologijom koja omogućava kretanje brzinom svjetlosti.
500 svjetslosnih godina, pretvoreno u zemaljske godine i putovanje sa najbrzom raketom koju covjek posjeduje a koja ide 25000km/h, ukupno bi nam trebalo 13,3 miliona godina da dodjemo na tu jebenu planetu.
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
jos da je doci do nje....naseliti kakvih fini ljudi a gamad ostaviti na zemlji da se tamane medusobno,....
Treba poslati prvo Srbe da se uvuku u dupe domorodcima tako sto ce im biti kmetovi, pa onda nakot, pa onda par genocida i mogu proglasiti republiku srpsku i postati nebeski narod.
Naravno prije toga ide ubjedjivanje domorodaca da su oni zapravo Srbi, da govore srpski jezik itd itd.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
A kakve veze imaju ASTRONOMI sa pronalaženjem aviona? Da ne očekujete možda da se zoolozi bave proizvodnjom šibica a arhitekte genetskim inženjeringom!? Uključite malo mozak.
Ne znam zasto ovo izbacujete ovom narodu, ovaj narod ne zna cijeniti nauku ni istrazivanje, samo znaju ogovarati komsije i biti ljubomorni na druge.
Povoljan i brz servis racunara na vasoj adresi(kanton Saarajevo) detaljne informacije, http://servisiranjeracunaranavasojadresi.webs.com/
Očekivao sam normalne komentare, ali vidim da toga ovdje nema. Čast pojedinim ljudima !
Kako astronomi sebi osiguravaju redovne državne plate do penzije? Pa dogovore da svake godine daju izjavu kako su otkrili svijetlu tačkicu na nebu koja bi mogla biti slična planeti Zemlji. Na tu njihovu mudrost - koje se ne bi zastidile ni bebe u porodilištu - uhvate se svi svjetski mediji, te svojim sposobnostima ispredanja bajki i pričica za predškolski uzrast, naprave globalnu senzaciju potpomognutu bombastičnim naslovima poput "Otkrivena planeta slična Zemlji, sa tekućom vodom i u nastanjivoj zoni" :)
NASA posmatra tu planetu 2014., a "prima" njen izgled iz 1514., jer je svjetlost (slika) do nas putovala 500 godina... Da bismo znali kako danas izgleda ta planeta, morali bi je posmatrati tek 2514.
..taman sad da krenu tamo, mogu stići poslije Sudnjeg dana
woooow hajmo tamo da i nju uhelacimo ko i ovu -_-
eh et znaju oni sta je na udaljenosti od 500 svjetlosnih godina, a neznaju kud je prosao Malezijski avion i gdje nesta. neseru vise na gram poce li su na kilograme.
znaju gdje je avion ali ih ne zanima,.,.,
pa objasni im da upere teleskope u okean umjesto na nebo
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Mozel se otic tamo bez B2 certifikata o poznavanju Njemackog jezika ?
Naucnici izjavljuju kako je MOGUCE da je stjenovita, kako je MOGUCE da ima vode... Primati platu kao naucnik - neprocjenjivo.
jesu li vidjeli na toj anamo planeti plakate sa likovima politicara i strankama? ako nisu, onda ona jos i ima sanse
Treba poslati prvo Srbe da se uvuku u dupe domorodcima, onda par genocida, pa nakot i mogu proglasiti republiku srpsku.
Bravo, evo nam rezervne planete. Mozemo odmah krenuti. Koja glupost, NASA trazi nacine da je nastave finansirati.