{{error}}

FOTO
/

8.7.2012. u 12:54
NASA objavila najspektakularnije fotografije Marsa
NASA, američka agencija za istraživanje svemira, je objavila do sada najspektakularnije fotografije sa površine Marsa.
Fotografije su snimljene kamerom postavljenom na NASA-ino vozilo za istraživanje površine Crvene planete nazvano "Opportunity".

Fotografije su objavljene povodom dva jubileja. NASA je 4. jula proslavila 15 godina prisustva robota na Marsu, a 2. juli je značio da je "Opportunity" na ovoj planeti proveo 3.000 standardnih marsovskih dana.

Panorama je sastavljena od 817 fotografija napravljenih između 21. decembra 2011. godine i 8. maja 2012. godine, kada je "Opportunity" bio stacioniran na brežuljku nazvanom "Greeley Haven", pored kratera "Endeavour".

"Opportunity" i "Spirit", njen blizanac, su se spustili na površinu Marsa 2004. godine, a njihova misija je trebala trajati samo tri mjeseca. NASA-ino naredno vozilo, nazvano "Curiosity", se treba spustiti na površinu planete narednog mjeseca.

Za razliku od ranijih vozila, "Curiosity" nosi opremu potrebnu za uzimanje uzoraka stijena i tla i njihovo procesuiranje.