Nauka

Antibakterijske maramice raznose bacile

Sarajevo-x.com
Nova studija velških istraživača je otkrila kako antibakterijske maramice, koje se reklamiraju kao sredstva za uništenje bacila, zapravo mogu raznijeti bacile već odmah nakon prve upotrebe.

Naučnici sa Univerziteta u Cardiffu ispitivali su sposobnost antibakterijskih maramica za dezinfekciju bolničkih površina, a svoja saznanja su predstavili na sastanku Američkog društva za mikrobiologiju u Bostonu.

Korištenjem metode u tri koraka, proučavali su nekoliko antibakterijskih maramica, pristupačnih svim potrošačima, i njihovu sposobnost dezinfekcije površina zaraženih bakterijom zlatni stafilokok (Staphylococcus aureus), uključujući i MRSA, tip ove bakterije otporan na antibiotik meticilin.

Rezultati studije su pokazali kako pojedine maramice mogu ukloniti veći broj bakterije sa površina za razliku od drugih. Međutim, daljim testovima, otkriveno je da maramice ne mogu potpuno uništiti bakterije koje su uklonile sa površina, te da velike količine bakterija zapravo prenose na ostale površine.

"Ova otkrića sugeriraju da postoji velika vjerovatnoća od dalje kontaminacije, ukoliko se ista maramica koristi više puta", kazao je za Fox News voditelj studije Gareth Williams.