{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Španski festival La Tomatina: Hiljade mladih se gađalo tonama paradajza

A
27.8.2014. u 16:24
20
11
Španski festival La Tomatina: Hiljade mladih se gađalo tonama paradajza
20
Mjesto Bunol, u španskoj Valensiji je i ove godine poprište tradicionalnog "rata paradajzom", odnosno festivala La Tomatina, manifestacije koja je postala simbolom Španije, prenosi Anadolija.
"Rat paradajzom" jednom godišnje traje još od 1945. godine, a protekle dvije godine uveden je novitet pa se mladima željnim zabave naplaćuju karte za ulazak u ulicu gdje se manifestacija odražava. 

Riječ je o kulturnoj manifestaciji koja se održava od 1945.godine, a koja je u protekle dvije godine dobila novi format u organizacijskom smislu. Kao i prošle, i ove godine su naplačivane karte za ulazak u ulicu u kojoj se mladi gađaju paradajzom.

Zbog sigurnosnih razloga, broj učesnika je ograničen na 22.000, a 5.000 ulaznica je besplatno podijeljeno lokalnom stanovništvu. Učesnici iz cijele Španije, Japana, SAD-a i brojnih drugih zemalja svijeta su se gađali i valjali u 140 tona paradajza, a ulica Bunola je poprimila crvenu boju paradajz-sosa.

Kao i ranijih godina, i ove godine je jeftini i ne tako ukusni paradajz iz Castellona dovezen kamionima. U "ratnu zonu" La Tomatine je bilo zabranjeno unositi tvrde predmete, a učesnicima je savjetovano da paradajz prvo zgnječe rukom, a tek onda bacaju na druge učesnike.

I ovogodišnji festival je pratilo 95 akreditiranih novinara, a snimane su i scene za holivudski film i neke reklame. O prerastanju ove manifestacije i u ekonomsku organizaciju, govori i činjenica da su svi mediji posebno morali iznajmljivati pozicije za snimanje.

U okviru ovogodišnjeg festivala organiziran je i dvovečernji muzički program, kojem je prisustvovali 10.000 mladih.

Organizator La Tomatine i zamjenik načelnika Bunola Rafael Perez je za Anadoliju kazao da je ovaj festival od velikog značaja za narod Bunola i da sa ponosom čuvaju tu tradiciju.

"Cilj nam je da postanemo specifičan i jedan od najvećih festivala svijeta. Želimo izgraditi brend od toga. Ovo je festival koji traje samo sat vremena i namjera nam je da ga izvezemo i u druge gradove svijeta", kazao je Perez.

Komentirajući kritike zbog toga što tradiciju pretvaraju u ekonomsku dobit, Perez je kazao da će sva dobit biti investirana upravo u razvoj ove manifestacije.

"Sa više zarađenog novca ćemo imati mogućnost širenja festivala. Naša zarada od festivala je oko 50.000 eura", tvrdi organizator Perez.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: