Novo zaštitno lice
12

Upoznajte atraktivnu Tinashe, novu ambasadoricu Rihannine linije donjeg veša

E. Sk.
Foto:Facebook
Foto:Facebook
Iako je Rihanna posvećena reklamiranju svog brenda. linije donjeg veša, i često se može vidjeti u golišavim editorijalima, ona sada ima svoje ambasadorice.

Jedna od njih postala je američka pjevačica i plesačica Tinashe koja iza sebe ima četiri studijska albuma.

Rihannin brend postao je instantni hit, jer su žene širom svijeta u njenom vešu prepoznale seksepil i mogućnost da se osjećaju zavodljivije bez obzira na to koji konfekcijski broj odjeće nose.

Posljednjih godina Rihanna stoga svu svoju kreativnu energiju usmjerava upravo na dizajniranje donjeg veša. Tako je stvorila marku donjeg veša pod nazivom "Savage X Fenty" s veličinama za sve žene i time pokorila tržište koje je do sada bilo usmjereno gotovo isključivo mršavicama. Pjevačica je inače velika zagovornica inkluzivnosti i promocije različitih tipova ljepote, a svojim primjerom pokušava pokazati ženama da se mogu dobro osjećati u svojoj koži bez obzira na to koliko imaju kilograma. Čini se da je to prepoznala i u Tinashe, pa je oduševljeno primila u svoj tim.

Rihannina linija donjeg veša u prvoj godini zaradila je nevjerovatnih 72 miliona dolara.