Modna ikona i poznata trendseterica modom se ne bavi od jučer. Naime, 53-godišnja pjevačica već ima kolekciju "Material Girl", koju je kreirala uz pomoć svoje 15-godišnje kćerke Lourdes i koju je namijenila tinejdžerima.
Madonna se novim odijevnim kreacijama okreće starijoj publici, a ciljna skupina su joj žene između 27 i 50 godina.
Brand sa Madonninim imenom na tržištu će biti početkom sljedeće godine. Na policama će se prvo naći parfem, a uslijedit će cipele, torbice i donji veš.
Iako su joj i ranije sugerirali da napravi svoj brand, Madonna vjeruje da joj je tek sada uspjelo prenijeti vlastitu srž u kreacije. "Mnogo su mi puta prilazili s idejom da napravim svoj brend, a sada je pravo vrijeme za takav potez", tvrdi kraljica popa.
Partnera je pronašla u kompaniji Iconix, koji su, kako kaže, sposobni realizirati njene vizije. Ime kolekcije dolazi od izvornog naslova njenog kontroverznog dokumentarnog filma "U krevetu s Madonnom" tako da je za očekivati da će linija odjeće biti jednako provokativna.
Ostaje vidjeti koja će zaštitna lica, nakon Kelly Osbourne i Taylor Momsen za "Material Girl", Madonna ovaj put izabrati.