{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Beckham izgubio slučaj protiv magazina In Touch

16.3.2013. u 17:19
0
7
Beckham izgubio slučaj protiv magazina In Touch
0
Beckham izgubio slučaj protiv magazina In Touch
David Beckham (Foto: Arhiv/AFP)
David Beckham je izgubio slučaj protiv američkog magazina In Touch kojeg je tužio zbog prenošenja izjave prostitutke bosanskih korijena Irme Nici koja je izjavila da je spavala sa njim. Optužba je pala zbog toga što se sud pozvao na slobodu govora.
Irma Nici je tvrdila da je imala seksualne odnose sa nogometašem u hotelu u Londonu, a Beckham je dostavio dokaze da u to vrijeme nije mogao biti u hotelu, jer je bio u posjeti ocu Tedu, koji je bio u bolnici nakon što je pretrpio srčani udar.

Beckham je stoga sudu u Los Angelesu podnio tužbu protiv magazina tešku 25 miliona dolara. Sud je prvobitno odbio voditi slučaj procijenivši da članak n nije bio pogrdan i da je objavljen u interesu javnosti, nakon čega je Beckham podnio žalbu. Međutim, sud je sada odbio i žalbu pozivajući se na slobodu govora.

Becks je također podnio odvojenu tužbu i protiv Irme Nici, prenio je Daily Mail.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: