{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nevena Glibetić, djevojka koja je ismijala Madonnu

S
7.12.2009. u 14:39
0
21
Nevena Glibetić, djevojka koja je ismijala Madonnu
0
Nevena Glibetić, djevojka koja je ismijala Madonnu
Literal ili slobodno prevedeno "bukvalna" verzija Madoninog spota za pjesmu "Like A Prayer" nastala je za potrebe emisije "Fajront republika" autora Zorana Kesića. Nakon što je napisao tekst koji na šaljiv način bukvalno opisuje sve što se dešava u spotu, Zoran je pozvao Nevenu Glibetić Nancy da to otpjeva, i jedino što nisu očekivali je da spot za kratko vrijeme vidi više od pola miliona ljudi! Sa Nancy, stalnom članicom Filter Crewa - ekipom koja prati repera Marchela na nastupima, soul pjevačicom i budućom profesoricom francuskog jezika razgovarali smo o nastanku literal verzije, hip-hopu i njenoj solo karijeri, a za one koji nisu među pola milioni ljudi koji su vidjeli, postavili smo i vrlo duhovitu literal verziju Madonninog spota.
Ljubitelji hip-hopa te znaju kao članicu Filter Crewa, Marchelo najavljuje da će se od tvog glasa tresti Balkan, a tvoj glas je „širim masama“ najpoznatiji iz literal verzije Madonninog spota i ne znaju baš puno o tebi. Možeš li se podrobnije predstaviti našim čitaocima?

Ja sam prevashodno još malo pa diplomirani profesor francuskog jezika - jedan ispit do kraja, s tim u vezi i prevodilac, a muzika je odmah tu, ako ne i ispred moje profesije koja će, nadam se veoma uskoro, biti ovekovečena diplomom. Sve zavisi od trenutka i primarnosti situacije da li će prevagnuti to ili muzika, za sada pokušavam da ih uskladim i nekako to sve ide. Cilj je da to tako i ostane, videćemo da li ću uspeti u tome.

Posjetilac na jednom forumu je komentarišući literal verziju Madonne kazao: „puno truda za pravo dobru zajebanciju“. Koliko je truda uloženo u onaj spot?

Ne znam tačno koliko je Zoran utrošio vremena smišljajući tekst, verovatno isto onoliko vremena koliko sam ja utrošila pevajući je, a to je nekih dva sata . Pesma je rađena za emisiju Fajront republika, čiji je Zoran autor, tako da ja jesam ozbiljno shvatila svoj deo posla, ne uzimajući u obzir valjanje od smeha na određene delove teksta. Sva sreća pa nisam gledala spot dok sam pevala, inače, ne znam kako bi se sve to završilo...

Na netu se mogu naći brojne inostrane literal verzije, ali, kako je došlo do ideje za prvom domaćom literal obradom?

Zoran me pozvao da otpevam pesmu kada je već realizovao ideju. I ja se pitam kako mu pade sve ono na pamet. Naravno, bio je upoznat sa formom literal video versiona, kao takvom. A zašto baš Madonna? Pa morate priznati da spot vapi za literal versionom i banalizovanjem kadrova.

Da li ste očekivali da će spot za relativno kratko vrijeme na YouTubeu vidjeti pola miliona ljudi?

Ma, taman posla. Svakako smo bili zadovoljni, to da, ali pola miliona... Bili smo iskreno iznenađeni.

Koliko ti to imponuje?

Ne mogu da poreknem da je osećaj lep kada neko hvali ono što si uradio i smatra to kvalitetnim bez obzira što je reč o parodiji. Mada, meni najviše prijaju komentari tipa: smejem se već pola sata, ulepšali ste mi dan i slično. Lep je osećaj nasmejati i obradovati ljude.

S obzirom da je video vidjelo i tvoj glas čulo oko pola miliona ljudi, je li bilo kakvih poslovnih ponuda?

Za sada ne - mada, nikad se ne zna. Ali mi se dešavalo da ljudi koji me znaju čuju pesmu i ne prepoznaju moj glas. Za sve je kriva Madonna.



Da li je u pripremi možda neki novi literal i ako jeste možeš li nam otkriti nešto o tome?

Zoran je najavio da će počastiti ljude još jednim literalom kad ovaj dođe do milion viewsa, pretenciozno ili ne, ostaje da se vidi...

Da se vratimo tvojoj pjevačkoj karijeri... Otkud u hip-hopu?

Mene je oduvek interesovao soul, jazz, bluz, a to je i muzika koju je hip-hop integrisao u sebe. A hip-hop kao kultura, način razmišljanja ali i prevashodno bunt, socijalno angažovana muzika, eklektika raznih muzičkih pravaca, to je dobitna kombinacija koja godi mom senzibilitetu i stavovima.

Na našim prostorima su rijetke solo hip-hop izvođačice i uglavnom su kao potpora muškim izvođačima, vokali u bandovima poput Remi u hrvatskom Elementalu. Zbog čega je to tako?

Remi je hip hop izvođačica u svakom smislu te reči, plus sjajna pevačica i veoma je poštujem. A što se tiče mene, vidim sebe kao soul pevačicu koja radi sa hip-hop izvođacima, kao pevačicu benda i kao solo izvođača. Vani to nije nimalo čudan spoj, čak jako dobro funkcioniše. A zašto toga nema više kod nas - pa ne znam, možda ih taj koncept ne privlači, nema mnogo devojaka zainteresovanih za to - sad je opet dizel-era i epoha dens-razbij flašu, čašu i tacnu-narodnjakuša pevaljki... i meni je to čudno da se pojavi Remi i onda mnoooogo praznih mesta i opet ništa.

Kakva ti iskustva nosiš iz druženja sa Filter Crew-om, Marchelom, Viklerom i ostalim MC-ima?

Mi smo, pre svega, mnogo dobri drugari, praktično porodica, već skoro sedam godina smo zajedno, nerazdvojni smo i vredno radimo. Upoznala nas je muzika, a onda smo se skapirali i kao ljudi sa sličnim stavovima i ciljevima. A iskustvo je samim tim svakako divno kada si okružen kako dobrim ljudima tako i veoma talentovanim umetnicima .

Planiraš li možda neku solo karijeru?

O, da. O tome se priča već duže vreme i svi se slažemo da je pravi trenutak za to. I sama se sada osećam spremnom za to. Već je jedna pesma urađena, a ideje za sledeće se polako kuvaju. Ima tu mnogo posla, mada je uvek lakše kad oko sebe imaš talentovane ljude, inspirisane i spremne da ti pomognu da izneseš sve to. Opet ništa od ovog ne bi bilo bez Filter Crew-a.

Kako ti se čini današnja hip-hop scena u Srbiji?

Ne bih da zvučim nadobudno i kažem da ne slušam ništa sa naše scene, ali defitnitivno ne volim svaku tematiku koju hip-hoperi obrađuju u svojim pesmama, kao ni novi talas koji vlada na inostranoj muzičkoj hip-hop sceni - talas prepun glupih tekstova i još gluplje i neverovatno neslušljive muzike, koju poneki ovde žele po svaku cenu još gore da iskopiraju. Volim bunt, poeziju, iskrene tekstove, socijalno angažovanu muziku. Zato rado slušam Suida i Iskaza, recimo. Mada, i pomereni humor Bad Copy-a je neizostavan, a od novih domaćih bendova jako mi se dopada SARS.

Koliko pratiš scenu na ex-yu prostorima, ima li neko s kim si sarađivala ili neko s kim bi voljela sarađivati?

Prvo što mi pada na pamet je Elemental, Edo Majka, TBF, Dječaci... Sa Edom smo Marko i ja sarađivali na dve pesme: " Suze" i "Volim". Što se tiče dalje saradnje, volela bih da za svoj album uradim pesmu sa Remi i sa Žarkom iz SARSA.

Da li bi za dobar novac snimila komercijalni pop-album?

Ne. Muzika je za mene prevashodno potreba, duševna hrana, umetnost, a ne sredstvo za materijalizovanje stomakougađanja.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: