Muzika
0

Kompilacija sevdalinki među deset najboljih izdanja svjetske muzike

Sarajevo-x.com
U posljednjem izdanju britanskog magazina "Songlines", jednom od najvećih svjetskih autoriteta u svijetu muzike, internacionalno izdanje kompilacije sevdalinki "Bentbaša – Sevdalinka Bosanska Ljubavna Pjesma", plasiralo se među Top 10 novih izdanja svjetske muzike za mjesec juli i avgust.

Izabrana među stotinama novih albuma koji se ovom magazinu šalju na recenziju, kompilacija sevdalinki, koju su u BiH izdali "Goethe Institut BiH" i kompanija "Yaman" prošle godine u novembru, a koja je poslije toga doživjela i svjetsko izdanje pod markicom muzičke kompanije "Piranha" iz Berlina, svoje mjesto na ovom poretku našla je pored albuma Nusrata Fateha Ali Khan-a i novog albuma Esme Redžepove koji nosi naziv "Mon Histoire".

Kako je kompilacija dospjela do odjeljka recenzija "Top of the World" u magazinu "Songlines", jedna od pjesama sa kompilacije izabrana je i za CD "Top of the World" koji se prodaje sa ovomjesečnim izdanjem magazina "Songlines".

Redakcija magazina izabrala je novu verziju pjesme "Što te Nema" Jadranke Stojaković.

"Najuzvišeniju pjesmu je sigurno otpjevala Jadranka Stojaković, koja je također izvela oficijelnu pjesmu ZOI-a 1984. godine, prije nego je preselila u Japan", stoji u recenziji časopisa o kompoziciji "Što te nema".

Jadranka Stojaković bila je zadovoljna kada je čula da ima čast biti dio kompilacije magazina "Songlines". Tokom svoje posjete u BiH, održaće i solo koncert u klubu Coloseum, 27. jula.

Kompilacijski CD "Bentbaša" recenzirao je Simon Broughton, jedan od najeminentnijih stručnjaka kada je riječ o svjetskoj muzici, filmski režiser i čovjek koji je napravio međunarodno uspješne kompilacije "Rough Guide to World Music".

Označavajući album kao još jedno "oživljavanje sevdalinke", Broughton u svojoj recenziji zaključuje da ovaj projekt nije samo svojevrstan pogled u muzičku prošlost, već uzima nešto što je vrijedno iz stare – u ovom slučaju ugrožene – tradicije i čini održivu, prelijepu novu muziku od toga.

"Ovo je također pokaz kako je moćna muzika uvijek bila rezultat interkulturalne razmjene", naglasio je Broughton u svojoj recenziji.