{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Fanovi Jimija Hendrixa ljuti zbog „jeftinog marketinškog trika“

S
25.1.2007. u 09:01
0
0
Fanovi Jimija Hendrixa ljuti zbog „jeftinog marketinškog trika“
0
Fanovi Jimija Hendrixa ljuti zbog „jeftinog marketinškog trika“
Novo energetsko piće vam možda neće dati moć da svirate gitaru kao Jimi Hendrix, ali se nada da će vam obezbjediti ''tečno iskustvo''. Hendrixovi fanovi su već počeli da se ljute zbog ovog „jeftinog marketinškog trika“.
Kompanija Beverage Concepts navodi da će bezalkoholno piće "Liquid Experience"(tečno iskustvo'), nazvano po Hendrixovom prvom albumu "Are You Experienced?", biti pušteno u prodaju u aprilu.

''Vidjeti njegovu sliku i prisjetiti se lijepih osjećaja koje je uzrokovao Hendrix u mom životu, a onda to uporediti sa ovim jeftinim marketingom... Ovo je sve vrlo razočaravajuće za mene'', izjavio je basista Michael Balzary, poznatiji kao Flea iz benda Red Hot Chili Peppers.

Slika Hendrixa, koji je umro 1970. godine u Londonu od posljedica predoziranja drogom, je licencirana za proizvode kao što je dječja odjeća, osvježivači zraka, božične ukrase, i mnoge druge proizvode. Dijelovi sredstava od prodaje prava korištenja lika Hendrixa su data i u humanitarne svrhe, naveo je Bruce Kuhlman, direktor kompanije Authentic Hendrix iz Seattlea, koja posjeduje licencu za korištenje Hendrixovog imena i slika.

Izvršni direktor kompanije Beverage Concepts, Josh Glass je izjavio da će njegova kompanija odati čast Hendrixu, tako što će dio profita od prodaje pića ''Liquid Experience'' donirati neimenovanoj fondaciji za muzičko obrazovanje.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: