Potvrda tome jesu, smatra on, brojne domaće i inostrane nagrade koje osvajaju predstave ovog teatra, a posebni su parametri izvanredan odziv publike i u Sarajevu i na gostovanjima u oba bh. entiteta, ali i svim državama nastalim raspadom Jugoslavije, koji mogu potkrijepiti i objektivizirati pomenuti utisak.
"Četvrta sestra", koju je prema tekstu Januša Glovackog režirao Dino Mustafić, osvojila je prestižnu nagradu "TmačaArta" za najbolju bosanskohercegovačku predstavu u 2005. godini i pobijedila na Festivalu u Jajcu, dok je "Ženski turbofolk bend" Sulejmana Kupusovića pobjednik Festivala komedije "Mostarska liska" i dobitnik još četiri nagrade na tom festivalu.
Međutim, Topčić smatra kako je naznačajniji uspjeh, van sumnje, ostvaren s kultnom predstavom "Helverova noć" Dine Mustafića na prestižnom Internacionalnom festivalu malih scena u Rijeci, gdje je osvojila čak četiri nagrade, što je raritet u bh. teatarskom životu, ali i potvrda visokih dometa Kamernog teatra 55, uprkos svemu.
"Smatram da nam je pošlo za rukom da "pomirimo" naizgled nepomirljivo – visoke umjetničke vrijednosti naših predstava i njihovu izvanrednu komunikaciju s publikom. Popunjenost naše sale sa više od 90 posto, u situaciji kada su teatri nakon premijernih izvedbi uglavnom prazni, jeste rezulatat dobre repertoarske politike. Ali, razlog tome je i svojevrstan kultni status koji Kamerni teatar 55 uživa ne samo u Bosni i Hercegovini, nego i u regionu, u šta smo se imali prilike uvjeriti prilikom čestih gostovanja našeg anambla", kazao je Topčić.