Riječ je o radu koji je premijerno postavljen 6. aprila ove godine u Karabitu (Umjetnička Galerija BiH) u Sarajevu u sklopu projekta MESS-a „Modul memorije“.
Ova intervencija u prostoru je rezultat vjerovatno najveće moralne i sociološke dileme: Ko je ostao i ko je otišao tokom opsade Sarajeva?
Rad ima zadatak da sugerira različitost osobne percepcije doživljenog/preživljenog perioda opsade Sarajeva, neovisno od toga da li je to bilo u Sarajevu ili u Geteborgu, Montrealu ili u Parizu.
S druge strane, on također sugerira i različitost sarajevske interne percepcije opsade.
No, iako bi rad trebao imati i svrhu svojevrsne pomirbe između ovih fiktivnih grupacija među kojima postoji konstantni sukob u dnevnoj komunikaciji, rađa se potreba da se ipak napravi distinkcija između istih, na osnovu proživljenog.
Posjetitelju se ostavlja osobna sloboda da, pogledavši se u ogledalo, preispita tu svoju percepciju doživljenog/preživljenog perioda opsade Sarajeva i suprotstavi je realnosti u kojoj se danas nalazi.