{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Dodijeljene “Zlatne turističke ruže''

F
28.9.2007. u 08:20
0
0
Dodijeljene “Zlatne turističke ruže''
0
Dodijeljene “Zlatne turističke ruže''
Foto: Sarajevo.ba
U prisustvu velikog broja predstavnika bh. turističke industrije, organa lokalne uprave, entitetskih i državnih organa, diplomatskog kora, te kulturnog i javnog života u sarajevskom Domu mladih – Skenderija večeras je održana centralna svečanost povodom obilježavanja Svjetskog dana turizma.
Ovom prigodom izvršena je dodjela priznanja "Zlatna turistička ruža" u dvanaest kategorija - osobama, turističkim objektima i organizacijama koji su postigli značajne rezultate u afirmiranju turističkih potencijala BiH.

”Zlatnu turističku ružu” u kategoriji “Najuspješnije mikrodestinacije – ukupna turistička ponuda” dobilo je Sarajevo, drugo mjesto dijele Mostar, Banja Luka i Neum, dok su na trećem Trebinje, Bihać i Pale s Jahorinom.

U kategoriji “Smještajni i ugostiteljski kapaciteti” prvo mjesto osvojilo je Etno selo Stanišić, drugo dijele 'Lovac' iz Bijeljine, 'Fellini' iz Sarajeva, 'Kazamat' iz Banje Luke i 'Bakarni lonac' iz Brčkog. Na trećem su mjestu 'Šoja' iz Zvornika, Vlašićka kuća -Travnik, 'Dubrovnik' iz Zenice i 'Obala' iz Trebinja.

“Zlatnu turističku ružu “ u podkategoriji “Hoteli manji” dobili su hoteli 'Termag' -Jahorina, 'Jelena' -Brčko i 'City' -Prnjavor, drugo mjesto dijele 'Kaldera Boutique' iz Laktaša i 'Beograd' iz Istočnog Sarajeva , a treća je 'Pahuljica' -Vlašić.

U podkategoriji “Hoteli veći” prvo mjesto pripalo je hotelima Radon Plaza iz Sarajeva, Holliday Inn iz Sarajeva, Ero iz Mostara i Exclusive iz Sarajeva, drugo hotelima Kardial iz Banje Vrućice, Ilidža iz Sarajeva i Bevanda iz Mostara, a treće hotelima Sedra-Cazin, Park-Bihać i Hollywood – Ilidža, Sarajevo.

“Zlatna turistička ruža” u kategoriji “Zlatni pehar gostoljubivosti” pripala je Međugorju, drugo mjesto Konjicu, a treći je Doboj.

U kategoriji “Najbolja kulturna, zabavna ili turistička manifestacija” ovo prestižno priznanje pripalo je Sarajevo film festivalu, a u kategoriji “Turistička agencija koja je dovela najviše gostiju” nagrada je pripala Dinamik Toursu, Unis Toursu i Centrotrans eurolinesu.

“Zlatna turistička ruža” u kategoriji “priznanje najboljem vinaru i vinogradaru” pripala je Vukoje Zoranu i Stanku Vasilju Stankeli, a u kategoriji “Priznanje turističkoj zajednici i turističkoj organizaciji” – Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo i Turističkoj organizaciji Istočnog Sarajeva.

U kategoriji “Priznanjje turističkom projekt menadžeru“ Zlatnu turističku ružu dobili su Grgo Mikulić i Veljko Jovanović, a u kategoriji „Priznanje jedinici lokalne uprave“ općine Tuzla i Trebinje.

U kategoriji “Priznanje načelniku općine-gradonačelniku” “Zlatna turistička ruža” pripala je načelnicima općina Bihać i Mrkonjić-Grad Hamdiji Lipovači i Zoranu Tegeltiji.

U kategoriji “Turistička ličnost i kolektiv godine” spomenutu nagradu dobili su Jasminka Šuško, Turistička organizacija Grada Banja Luka i inozemna organizacija GTZ.

U kategoriji “Priznanje za najuspješniji turistički projekt” pripalo je Vinskoj cesti Hercegovine i projektu sanacije Stare banje Slatina – Zavod za fizikalnu terapiju dr. Miroslav Zotović.

U kategoriji “Posebno priznanje za razvoj i unapređenje turizma u BiH” pripalo je Međugorju-Čitluku.

Generalni pokrovitelj ovogodišnje svečanosti bilo je Vijeće ministara Bosne i Hercegovine.

Organizatori kampanje bili su Turističko udruženje Bosne i Hercegovine, Turistička zajednica Federacije Bosne i Hercegovine, Turistička organizacija Republike Srpske, Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH, Federalno ministarstvo okoliša i turizma, Ministarstvo trgovine i turizma u Vladi Republike Srpske i Vlada Brčko Distrikta, te RTVFBiH i RTRS.

Večerašnje, drugo redu, radno - promotivno obilježavanje Svjetskog dana turizma u poslijeratnoj Bosni i Hercegovini, predstavlja i početak sveobuhvatne promotivne kampanje "Osmijeh za Bosnu i Hercegovinu", koja se nastavlja i u narednom periodu, a koja treba da generira nove podsticaje u predstavljanju turističke ponude Bosne i Hercegovine i građenju njenog imidža u svijetu.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: