Nova adrenalinska akcija
0

U Cinema Cityju počinje prikazivanje filma Haywire

U filmskoj sedmici od 26. januara, uz najveće filmske hitove iz kina Sjevernoameričkog kontinenta i regije, multiplex Cinema City najavljuje otvaranje novog akcionog trilera, a za narednu sedmicu i otvaranje najaktulenijih filmskih naslova sa svjetskih kinoblagajni.

Program multiplexa u filmskoj sedmici pred nama, pored 3D akcionog SF spektakla "Underworld: Buđenje", koji je proteklog vikenda bio na prvom mjestu američke top-liste sa trodnevnom zaradom od preko 25 miliona dolara, te najvećeg regionalnog hita, urnebesne komedije "Parada" Srđana Dragojevića, koja je proteklog vikenda privukla više od 2000 gledatelja, predvodi akcioni triler "Izdaja" (Haywire).

U pitanju je nova adrenalinska akcija velikog holivudskog reditelja Stevena Soderbergha, dobitnika Oskara i tvorca klasika "Erin Brokovich", "Traffic", "Oceanovih 11" i "Zaraza", koja od proteklog vikenda igra u američkim kinima uz hvalospjeve i kritike i publike.

Glumačku ekipu filma koji gledatelje drži na rubu sjedišta vrhunskom akcijom i sjajnom pričom, koja je osnova svakog Soderberghovog ostvarenja, predvodi izuzetno karizmatična zvijezda i šampionka ringa borilačkih vještina Gina Carano koja pokazuje i vrhunski glumački talent. U sporednim ulogama gledamo zvjezdanu ekipu koju čine mladi ljepotan Channing Tatum, sjajni Škot Ewan McGregor, čuveni Obi Wan Kenobi iz blockbuster serijala "Ratovi zvijezda“, Nijemac Michael Fassbender, španski velikan Antonio Banderas te dobitnik Oskara i holivudski veteran Michael Douglas.

Carano u filmu igra prelijepu agenticu Mallory Kane koja nakon misije spašavanja talaca u Barceloni, biva hitno poslana u Dublin u novu misiju koja kreće naopako. Izdana i sama, ona mora upotrijebiti sva znanja, sposobnosti i trikove kako bi pobjegla svojim progoniteljima, vratila se u Ameriku, spasila porodicu i osvetila se onima koji su je izdali.

Cinema City uz vrlo bogat program matineja, u kojim su još uvijek najgledaniji sinhronizovana 3D avantura "Mačak u čizmama", koju je od 1. decembra do sada vidjelo preko 10.000 mališana i roditelja, igrano-animirani hitovi "Mupetti" i "Alvin i vjeverice" te hrvatski dječiji film "Koko i duhovi", ovog vikenda završava ovogodišnje izdanje promotivne akcije Zimske čarolije 2012. uz specijalnu ponudu u kojoj, uz ulaznicu za film, svi mogu ostvariti popust od 25 posto na ulaznice za BBIce klizalište u terminima od 16:00 sati radnim danima te subotom i nedjeljom tokom cijelog dana. Još uvijek traje i nagradna igra u kojoj svaki 50. gledatelj naslova iz žanra akcije osvaja gratis ulaznicu za klizanje.

Već naredne filmske sedmice, od 2. februara, očekuju nas novi filmski hitovi na repertoaru. Tu je akciona romantična komedija "Sve za lovu" (One for the Money) sa prelijepom junakinjom hitova "Gola istina“ i "Kad te ljubav pronađe" Katherine Heigl te svjetska premijera novog SF trilera "Kronike" (Chronicle).

Cinema City još jednom podsjeća na uslugu telefonskih rezervacija na već dobro poznati broj telefona 033/567-267 svakim radnim danom od 10 do 13 sati. Sve informacije o promotivnoj akciji Zimske čarolije, aktuelnim i nadolazećim filmskim naslovima te svim uslugama multiplexa Cinema City svi zainteresovani mogu pronaći na filmskom portalu www.cinemacity.ba ili putem info telefona 033/567-288.