0

Početak prikazivanja filma "Hitch"

Sarajevo-X
Art Company kreće sa radnim dijelom filmske sezone u sarajevskom kinu Apolo 24. marta sa distribucijom do sada najgledanijeg filma 2005. godine na američkim kino blagajnama, romantične komedije "Hitch: Lijek za modernog muškarca".

U filmu Endija Tenanta, iskusnog autora okušanog u žanru sa hitovima »Ana i Kralj« i »Sweet Home Alabama« u prvoj naslovnoj ulozi u romantičnoj komediji pojavljuje se jedan od najpopularnijih ljudi kompletne industrije zabave, afroamerički star Will Smith. Čovjek koji je dokazao svoj status akcionog junaka i komičara ulogama u hit serijalima »Loši momci« i »Ljudi u Crnom« te u meha hitu »Dan nezavisnosti«, ovaj put na najbolji mogući način pokazuje svoju slabiju stranu, a u tome mu svesrdno pomaže latinoamerička ljupotica Eva Mendes, koja je nakon uloga u hitovima »Prebrzi i prežestoki« i »Bilo jednom u Meksiku« postala jedna od najtraženijih mladih glumica Holivuda.

Pored ovog sjajnog para, u filmu koji je u prvih šest sedmica prikazivanja na američkim kino blagajnama inkasirao 160 miliona dolara i čvrsto zasjeo na prvo mjesto top liste najgledanijih filmova u 2005.godini, sjajnu ulogu ostvaruje i junak popularne TV serije »Kralj Queensa« Kevin Džejms.

U filmu „Hitch“ Vil Smit igra Aleksa „Hiča“ Hičensa, koji je legendarni, ali namjerno anonimni – „doktor za sastanke“ iz New Yorka koji, za naknadu, pomaže nebrojenim muškarcima da osvoje žene svojih snova. Dok uči Alberta, smotanog računovođu koji je osupnut glamoruznom ljepoticom Alegrom Kol, Hič konačno upoznaje sebi ravnu ženu u liku prelijepe, pametne Sare Melas, kolumnistice tabloida koja prati svaki pokret Alegrove. Ultimativni profesionalni neženja, Hič se iznenada nađe žestoko zaljubljen u Saru, reporterku čiji bi najveći zadatak do sada mogao biti raskrinkavanje najpoznatijeg doktora za sastanke na Manhattanu...

Film „Hitch“ će svoju BH premijeru doživjeti 24. marta u 20:00 sati u kinu Apolo, ulaz je samo uz pozivnice, a nakon toga će se u naredne tri sedmice prikazivati u terminima od 18:00 i 20:00 sati.