Festival istočnoevropskog filma u Kotbusu (Njemačka) predstavit će do 10. novembra niz filmova s prostora bivše Jugoslavije, uključujući poseban fokus program “After YU”.
U takmičarskom programu igranog filma je deset ostvarenja iz osam zemalja istočne Evrope, uključujuci “Hamlet” Aleksandra Rajkovića iz Srbije, “Istragu” bugarske rediteljice Iglike Trifonove, “Pravila laži” Roberta Sedlačeka iz Česke i nagrađivani film “Izgnanstvo” ruskog reditelja Andreja Zvjaginceva i pobjednički film ove godine u Puli “Živi i mrtvi” Kristijana Milića iz Hrvatske.
Među filmovima u programu “After YU” je “Karaula” Rajka Grlića, prva koprodukcija nakon ratova na prostoru bivše Jugoslavije u kojoj su učestvovale sve bivše republike, zatim dokumentarni film “Zabranjeni bez zabrane” Milana Nikodijevića i Dinka Tucakovića, “Hadersfild” Ivana Živkovića i “Kenedi se ženi” Želimira Žilnika iz Srbije, “Srećno dete” Igora Mirkovića o novom valu 80-ih i “Dobro jutro” Ante Babaje iz Hrvatske, “Dani i sati” Pjera Žalice iz BiH, “Estrelita” Metoda Peveca i “Na sunčanoj strani” Mihe Hočevara iz Slovenije, “Kako sam ubio sveca” Teone Mitevske iz Makedonije…
Lajtmotiv ovogodišnjeg fokus programa Kotbusa su masovna preseljenja različitih etničkih grupa kao posljedica rata i kriza te recesija ekonomije. Taj program pokazuje ujedno i najnovije trendove u filmskoj umjetnosti na prostoru bivše Jugoslavije i susjednih zemalja.
Među filmovima u programu “After YU” je “Karaula” Rajka Grlića, prva koprodukcija nakon ratova na prostoru bivše Jugoslavije u kojoj su učestvovale sve bivše republike, zatim dokumentarni film “Zabranjeni bez zabrane” Milana Nikodijevića i Dinka Tucakovića, “Hadersfild” Ivana Živkovića i “Kenedi se ženi” Želimira Žilnika iz Srbije, “Srećno dete” Igora Mirkovića o novom valu 80-ih i “Dobro jutro” Ante Babaje iz Hrvatske, “Dani i sati” Pjera Žalice iz BiH, “Estrelita” Metoda Peveca i “Na sunčanoj strani” Mihe Hočevara iz Slovenije, “Kako sam ubio sveca” Teone Mitevske iz Makedonije…
Lajtmotiv ovogodišnjeg fokus programa Kotbusa su masovna preseljenja različitih etničkih grupa kao posljedica rata i kriza te recesija ekonomije. Taj program pokazuje ujedno i najnovije trendove u filmskoj umjetnosti na prostoru bivše Jugoslavije i susjednih zemalja.
Možda vas zanima
Narušio "apolitičnost"
Eurosong kritikovao pjevača iz Švedske jer je nosio palestinsku maramu na ruci tokom nastupa
Najzapamćenija pobjednica
Ruslana je prije 20 godina pobijedila na Eurosongu, kostim ratnice još uvijek joj savršeno pristaje
Vezani članci
Ukidanje restrikcija
Od New Yorka do Pariza: Publika se postepeno vraća na modne revije
Dvije opcije za publiku