3

Cinema City u 2014. ulazi uz akciju i horor

Multiplex Cinema City će i u novoj 2014. godine prikazivati samo nova i najbolja filmska ostvarenja.
Posebna akcija, Zimske čarolije, nastavlja širiti svoju zimsku priču. Uz slatkog sponzora zimskih čarolija Cipiripija – Nestle i interesantne animirane avanture uživat će najmlađi posjetitelji. Na blagajnama Cinema Cityja potražite Kids media planere. Uz prikupljanje pečata, posjetitelji će imati priliku osvojiti nagrade.

Zimski ugođaj upotpunite u Cinema City Café Baru, svakog petka osjetite čari pijenja čaja u periodu od 13:00 do 16:00 sati.

Novu filmsku sedmicu od 2. januara Cinema City započinje akcionim filmom "Oldboy" (Oldboy). Stručnjak za oglašavanje je otet i držan u samici punih 20 godina. Odjednom je neobjašnjivo oslobođen. Sad ima samo jednu opsesivnu misiju, a to je pronaći onoga ko mu je smjestio zastrašujuću kaznu. Daljom potragom će samo otkriti da je još uvijek upleten u mučnu mrežu zavjere. Pretprodaja kino ulaznica za film "Oldboy" je počela na blagajnama Cinema Cityja.

Zastrašujući nastavak, "Paranormalna aktivnost: Obilježeni" (Paranormal Activity: The Marked Ones) također dolazi na repertoar Cinema Cityja. Demon pod imenom Toby neće nas razočarati ni ovog puta. U gradu Oxnardu u Californiji cijelo susjedstvo je šokirano kada se dogodi brutalno ubistvo njihove mještanke. Šok je još veći kada se sazna da se bavila crnom magijom. Iako je nije poznavao, Jesse pronalazi svoju sliku među komadićima koji su ostali nakon njenih rituala. Slijedeće jutro budi se sa čudnim otiskom ugriza na ruci. Pogledajte dalji tok radnje i obezbjedite već danas svoje kinoulaznice na blagajnama Cinema Cityja.

Multiplex Cinema City svim posjetiteljima želi sretnu i uspješnu Novu 2014. godinu.