{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Želite lakše zaspati? Ovo trebate uraditi prije odlaska u krevet

5.10.2012. u 22:10
10
34
Želite lakše zaspati? Ovo trebate uraditi prije odlaska u krevet
10
Želite lakše zaspati? Ovo trebate uraditi prije odlaska u krevet
Prije nego pođete u krevet napravite pauzu i pripremite se za naredni dan. Vaš dom i porodica će biti organizovaniji, a vi ćete biti sretniji ukoliko uradite ovih šest stvari svaku noć pred spavanje.
1. Čitajte svojoj djeci
Nema veze koliko je vaš dan bio stresan, odvojite vrijeme i čitajte svojim mališanima svaku noć. Čitanje i ležanje pored vašeg djeteta će vas opustiti. Djeci možete čitati od samog rođenja, pa čak i prije. Kada narastu možete imati vrijeme za porodično čitanje: sjedite svi u dnevnu sobi i svako neka u tišini čita svoju knjigu 30 minuta prije spavanja.

2. Pripremite odjeću za naredni dan
Oblačenje djece je uvijek borba, ali olakšajte sebi i pripremite noć ranije odjeću za sutradan. Svako dijete, ali i vi, trebate odabrati ono što želite nositi sutra, uključujući čarape i cipele. To će vam uštedjeti više minuta, a ostat će vam vremena i za peglanje.


3. Peglajte selektivno
Da li i vi mrzite trošiti subote na peglanje? Ne morate sav veš peglati odjednom. Izaberite dio po dio odjeće i peglajte svaku noć prije spavanja. Ovim ćete sebi osigurati više slobodnog vremena za vikend u kojem ćete moći uživati i zabavljati se.

4. Napravite listu
Pod ovim se ne misli na listu obaveza koje morate uraditi narednog dana. Zapišite uspjehe ili priznanja vaše djece, smiješna otkrića ili anegdote, stvari na kojima ste zahvalni i sl. Zapisivanje sjajnih stvari koje vam se događaju svaki dan može biti podsjetnik na to koliko smo sretni što živimo, pogotovo nakon napornog dana.

5. Počistite
Ne morate čistiti kuću svaki dan. Ali izdvojite 15 minuta da operete suđe ili usisate kako vam kasnije ne bi bio veliki nered. Neka vam pomognu i djeca.

6. Opustite se
Kako biste se pobrinuli za sve članove svoje porodice potrebno je da se prvo pobrinete za sebe. Izdvojite minimalno 15 minuta svaku večer prije nego odete u krevet, opustite se i dišite duboko. Vrijeme koje posvetimo sebi pomaže u reduciranju stresa, ali i poboljšava raspoloženje. Meditirajte, radite jogu, gledajte televiziju ili radite bilo šta drugo u čemu uživate. Vidjet ćete da nekoliko minuta svakodnevne relaksacije može uveliko promijeniti vaš život.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: