{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Savjeti za kvalitetniji san

S
5.2.2008. u 14:08
0
0
Savjeti za kvalitetniji san
0
Savjeti za kvalitetniji san
Milioni ljudi pate od nesanice, a samo Amerikanci troše 4,5 milijarde dolara godišnje na tablete za spavanje. Web stranica Maxim.com vam donosi nekoliko savjeta kako da poboljšate svoj san na prirodan način.
Razbistrite glavu

Psihološke veze su čudna stvar i stvari koje su vam se desile u djetinjstvu, na primjer mokrenje u krevet za vrijeme školske ekskurzije i dalje mogu da utječu na vaš san. Da biste izbjegli nesanicu, pošaljite svojoj podsvijesti pravu poruku ograničavajući aktivnosti u spavaćoj sobi na spavanje i vođenje ljubavi. Ako ste u krevetu 20 minuta bez sna, otiđite u dnevni boravak i počnite čitati knjigu. Izađite iz spavaće sobe da je vaša podsvijest ne bi povezala sa nesanicom i prevrtanjem u krevetu.

Spavajte u čistom okruženju

Isprobajte test na stranici sleepbetter.org da biste pronašli idealan tip jastuka za sebe. Jastuk mijenjajte jednom godišnje jer tokom godine nevjerovatna količina znoja, masti i ostalih tjelesnih tekućina završi u jastuku i uništi tkanje.

Isključite se

Ostavite brojanje ovčica ljudima sa sela i pospješite san jednom od tehnika za relaksiranje. Počnite dubokim disanjem, zatim glasno opisujte neku umirujuću sliku poput sjećanja sa nedavnog godišnjeg odmora. Ako ova tehnika ne upali, probajte brojati unazad od broja 300. Trik je u tome da brojite po tri broja unazad (300, 297, 294…). Ova vrsta odbrojavanja je tako dosadna da ćete se onesvijestiti i prije nego primijetite.

Hranom do sna

Kruh od cijelih žitarica utječe na produkciju inzulina koji sa druge strane povećava brzinu apsorpcije triptofana koja je bitna aminokiselina za uspješan san. Banane kombinuju melatonin, serotonin i magnezij koji opušta mišiće, te pomažu u postizanju kvalitetnijeg sna. Alkohol vam možda može pomoći da se onesvijestite brže, ali kvaliteta sna neće biti zadovoljavajuća. Lagani, iscrpljujući san koji dobivate konzumiranjem alkohola je jedan od uzročnika mamurluka.

Zamaglite svoj svijet

Noćno svjetlo može vas poštediti dosta muka sa snom. U momentu kada upalite jako svjetlo, vaš mozak smatra da je jutro došlo i prestaje proizvoditi melatonin, ključni pokretač procesa spavanja. Studije pokazuju da i bljeskanje televizije smanjuje kvalitetu sna, stoga razmislite da li je ijedan film vrijedan kvalitete vašeg sna.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: