{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Riješite se bolova u leđima

S
2.1.2012. u 15:45
1
3
Riješite se bolova u leđima
1
Riješite se bolova u leđima
Gotovo osam od deset osoba pati od bolova u leđima u određenom periodu svog života. Žene su sklonije problemima s leđima, ponajviše zbog toga što nose teške torbice, prolaze kroz trudnoću, a zatim nosaju djecu. No, svakako postoje načini kako da olakšate sebi i riješite se bolova koji vam onemogućavaju normalno funkcionisanje.
Jedite zeleno povrće

Pretpostavljamo da znate da je kalcij ključan za jake kosti, ali su japanski naučnici utvrdili da je za jake kosti veoma bitan i vitamin K. Taj vitamin možete naći u brokuli, špinatu i ostalom zelenom povrću. Stoga u svoju prehranu unesite što više povrća, jer što jače kosti imate jače je i vaše tijelo te su manje šanse za povredu koja može uzrokovati bolove u leđima.

Ne nosite preteške torbe

Ukoliko je vaša torba teža od 10 posto vaše ukupne težine, onda odmah izbacite neke stvari iz nje. Naravno, veoma je bitno i kako nosite torbu. Stručnjaci savjetuju da težinu rasporedite na oba ramena, odnosno da nosite torbu sa dužim kaišem, koji stavljate preko grudi, baš kao što to poštari čine.

Vaš krevet mora biti udoban

Tvrđi krevet ipak nije tako dobar za vaša leđa. Naime, nedavna studija je pokazala da osobe koje spavaju na mekšem krevetu imaju manje problema s leđima. Također, nemojte spavati na previsokim jastucima. Položaj vaše glave mora biti u ravni s vašom kičmom. Ukoliko spavate na leđima ne spuštajte bradu previše ka grudima, a ako spavate na strani ne biste trebali povijati ramena.

Ojačajte trbušne mišiće

Da biste spriječili bol u leđima veoma bitno je da imate jake trbušne mišiće. Stoga, najmanje dva ili tri puta sedmično radite trbušnjake.

Ispravno držanje

Ukoliko za radnim stolom provodite osam ili više sati, posve je normalno da patite od bolova u leđima. No, da biste umanjili ili potpuno spriječili bol veoma je bitno da ispravno sjedite. Leđa privucite naslonjaču stolice i stopalima dodirujte pod. Također, sjedenje na lopti vam može mnogo pomoći. Počnite tako što ćete po 20 minuta dnevno sjediti na lopti, a ukoliko osjetite da vam odgovara svakim danom sve više vremena umjesto na stolici provodite sjedeći na lopti.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: