{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pobijedite fobije u četiri koraka

S
18.2.2008. u 16:09
0
0
Pobijedite fobije u četiri koraka
0
Pobijedite fobije u četiri koraka
Popularni lifestyle magazine AskMen.com odlučio je pozabaviti se vašim fobijama i pomoći vam u njihovom prevazilaženju. U nastavku slijede četiri koraka borbe protiv fobija.
Fobija ili strah je simptom anksioznosti – lokaliziranog osjećaja intenzivne nelagode. U ovoj listi nude se rješenja prevazilaženja tzv. bezrazložnih fobija, izazvanih ranijim negativnim iskustvom ili traumom, a ne fobija ozbiljnijeg uzroka i dubljeg poremećaja.

Ne razmišljajte o fobijama

Većina fobija je bazirana na razmišljanju o fobijama, a ne na stvarnom iskustvu. Strepnja izaziva takvu vrstu fobija i prati je racionalisanje problema. Uglavnom, ovakvu strepnju čine zastrašujući prizori od kojih vam se koža naježi i čela oznoje. Trebate se suočiti sa vašim strahovima i priznati da se bojite npr. pčele jer vas je ubola kad ste bili dijete. Kada se sve činjenice razmotre, ovakvi strahovi su apsurdni jer vas pčela sigurno nije ubola zadnjih desetak godina.

Koristite razum

Vaša fobija možda vodi porijeklo od traumatičnog momenta, ali od tada traumu prati mračna misao na koju se potom nadovezuje sljedeća mračna misao. I početni strah se udaljava od stvarnosti. Umjesto da dopuštate crnim mislima da vas okupiraju, nađite nešto što će vam preusmjeriti misli i dodatno vas angažovati. Na primjer, onaj koji se boji pčela treba da se smiri i sam sebe uvjeri da nema želju da pčeli okonča život zbog stare fobije.

Radujte se budućnosti

Definirajte inicijativu gledajući u budućnost. Razjasnite šta postižete pobjeđujući ovaj strah i koja je vrijednost konačnog ishoda.

Zacrtajte sebi nove pobjede

Što više manjih pobjeda u borbi protiv fobija ostvarite, manja je snaga fobije. Nije dovoljno zaustaviti se na jednoj pobjedi i očekivati visoke rezultate, nego je važno ostati istrajan.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: