{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Namirnice koje doprinose zdravlju žene

6.9.2013. u 20:56
18
4
Namirnice koje doprinose zdravlju žene
18
Namirnice koje doprinose zdravlju žene
Žene trebaju imati različiti ishranu u odnosu na muškarce, a razlog za to su različite hormonalne promjene u različitim stadijima njihovog života.
Žitarice

Žitarice su bogate vlaknima i pomažu u sprečavanju uobičajenih probavnih problema, kao i razvoj raka debelog crijeva, nadutost i zatvor, a također daju energiju.

Borovnice

Ukoliko želite usporiti proces starenja, ključ je u borovnicama. One također sprečavaju gubitak pamćenja, poboljšavaju motoriku i smanjuju krvni pritisak. Odličan su antioksidant, koji smanjuje slobodne radikale, a sprečavaju i nastanak bora.

Jogurt

Jogurt je potrebno konzumirati tri do pet puta sedmično. Bogat je probioticima koji potiču probavu, smanjuju upale i grade imunitet. Također, njegovim konzumiranjem se smanjuje rizik od raka dojke. Osim toga, bogat je kalcijem, koji je važan za kosti.

Parmezan

Parmezan je bogat izbor kalcija i treba ga konzumirati često, posebno ako pazite na svoju težinu. On ne sadrži laktozu, lako se probavlja i bogat je fosfatom koji potiče sagorijevanje ugljikohidrata, kao i mišićnu kontrakciju.

Zob

Jesti zob za doručak odličan je početak dana. Žene trebaju konzumirati zob jer snižava holesterol, bogata je vlaknima, brzo zasiti i pomaže pri kontroli tjelesne težine.

Paradajz

Sve žene trebaju dodati paradajz u svoju ishranu. On pomaže u prevenciji raka dojka i grlića maternice, a štiti i od kardiovaskularne bolesti.

Mlijeko

Mlijeko je veoma korisno za zdravlje organizma, a posebno kod žena. Bogato je kalcijem, riboflavinom, vitaminom B12 i kalijem. Mlijeko kožu čini sjajnom, a održava kosti i zube zdravim. Mlijeko može smanjiti rizik od raka dojke i debelog crijeva.

Banane

Banane su bogate kalijem koji pozitivno utiče na cirkulaciju i efikasno dostavlja kisik do mozga. Banane su odličan izvor prirodne energije jer su bogate različitim vitaminima, mineralima i ugljikohidratima. One sprečavaju opstipaciju.

Nemasna govedina

Nemasna govedina je bogata željezom, koje pomaže u transportu kisika od pluća do različitih ćelija u tijelu. Ženama su potrebne velike količine željeza posebno tokom trudnoće i menstruacije.

Brusnica

Brusnica sadrži spoj koji sprečava lijepljenje bakterija za zidove mokraćnog mjehura. One su prirodan lijek za infekcije urinarnog trakta i održavaju srce zdravim.

Brokule

Brokule sprečavaju rak dojke, a bogate su vitaminima C i A. Također, ne sadrže mnogo kalorija, a brzo i zasite. Sadrže mnogo vlakana, kalcija, željeza i kalija.

Losos

Losos je bogat omega 3 masnim kiselinama koje imaju glavnu ulogu u očuvanju zdravlja membrane svake ćelije u tijelu. Osim toga, sprečavaju zdravstvene probleme, moždani udar i reumatidni artritis.

Jabuke

Jabuke su bogate antioksidantima koji poboljšavaju imunitet i moždane funkcije. Dobre su za one koji žele smršaviti, a također vrlo brzo zasite, iako sadrže malo kalorija.

Orasi

Orasi su bogati proteinima, vlaknima vitaminima i omega 3 masnim kiselinama. Smanjujju holesterol, poboljšavaju moždane funkcije, doprinose boljem snu, oslobađaju vas stresa, poboljšavaju rad srca i slično. Mogu se jesti kao dezert.

Voda

Voda je neophodna za sve metaboličke procese u ljudskom tijelu, a gotovo 75 posto našeg tijela se sastoji od vode. Voda daje energiju, uklanja toksine i otpadne tvari iz našeg tijela, čuva kožu zdravom i sjajnom. Pijenje najmanje 8 do 10 čaša vode dnevno potiče probavu i gubitak viška kilograma.

Mrkva

Ovo hrskavo povrće daje energiju mišićima, kontroliše krvni pritisak i mišićne kontrakcije. Bogata je vitaminom A, a kožu čini zdravom i sjajnom. Osim toga, sprečava razvoj raka i usporava proces starenja.

Avokado

Avokado je bogat nezasićenim masnim kiselinama, što doprinosi gubljenju kilograma. Bogat je kalijem, magnezijem, proteinima te vitaminima B6. E i K.

Tamna čokolada

Tamna čokolada je bogata antioksidantima koji štite srce, sprečavaju moždani udar i bolesti srca. Bogata je magnezijem, manganom, bakrom, cinkom i fosforom, što koristi kostima. Ona hidratizira kožu, smanjuje krvni pritisak i poboljšava pamćenje.

Zeleni čaj

Zeleni čaj pomaže u borbi s rakom i bolestima srca, sprečava demenciju, dijabetes i moždani udar te hidratizira ljudsko tijelo poput vode.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: