{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Jednostavne vježbe koje možete raditi u automobilu

17.7.2014. u 18:51
12
40
Jednostavne vježbe koje možete raditi u automobilu
12
Jednostavne vježbe koje možete raditi u automobilu
Ukoliko mnogo vremena provodite u gužvi dok ste u automobilu, to može biti veoma naporno i zamorno. Srećom, postoje vježbe koje će vam donijeti olakšanje, a i vrijeme će vam brže proći.
Umjesto surfanja internetom koristeći se smartphoneima i tabletima, možete učiniti nešto korisno, a to su vježbe. Ipak, treba napomenuti da se mogu samo raditi kada automobil nije u pokretu.

Vježbe za kičmu

Iz normalnog sjedećeg položaja u automobilu polako se nagnite prema naprijed i odmaknite se od sjedišta. U tom položaju ostanite pet sekundi, a potom leđa u potpunosti naslonite na sjedište. Ovu vježbu ponovite nekoliko puta. Ona će mobilizirati vaša leđa, spriječiti ukočenje i bolove.

Sjedite s blago izvijenim leđima i blago zategnite trbušne mišiće bi kičmu držali pravom. Fokusirajte se na normalno disanje dok trbušne mišiće držite zategnutim. Zadržite se u tom položaju pet sekundi. Vježbu ponovite pet puta.

Dok sjedite ravno, zarotirajte se na jednu stranu, zadržite pet sekundi, a onda isto ponovite na drugu stranu.

Vježbe za ruke

Možete se jednostavno odgurivati o upravljač. Držite ruke na upravljaču u položaju 10 i 2 sata i radite pokrete kao pri izvođenju sklekova. Prsa i glavu pomijerajte naprijed i nazad istovremeno dok savijate ruke u laktovima. Lopatice trebaju biti sastavljene kada se približite upravljaču. Na kraju opustite leđa polako, a vježbu ponovite pet puta. Ova vježba oslobađa od napetosti u ramenima i rukama.

Vježbe za vrat

Okrenite glavu na jednu stranu i zadržite se u tom položaju pet sekundi. To ponovite pet puta, a onda sve isto i za drugu stranu.

Sjedite uuspravno, gledajte naprijed i nagnite glavu prema desnom ramenu tako da ga dohvatite uhom, zadržite pet sekundi, a onda se vratite u početni položaj i odmorite pet sekundi. Vježbu potom ponovite s naginjanjem u lijevu stranu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: