{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Čašom prirodnog soka protiv niza tegoba

S
23.4.2009. u 23:31
0
3
Čašom prirodnog soka protiv niza tegoba
0
Čašom prirodnog soka protiv niza tegoba
Samo jedna čaša prirodnog stopostotnog soka od narandže dnevno smanjuje rizik od prekomjerne tjelesne težine i srčanog udara, tvrde američki naučnici sa Sveučilišta u Minnesoti.
Rezultati istraživanja američkih naučnika pokazali su da odrasli muškarci i žene koji svakog jutra popiju čašu prirodnog soka od narandže imaju manje problema s viškom kilograma, imaju brži metabolizam, te manju šansu da dožive srčani ili moždani udar.

Prateći prehrambene navike 14.000 ljudi starijih od 19 godina (podaci preuzeti iz arhive istraživanja National Health and Examination Survey) ljekari su utvrdili da je rizik od navedenih tegoba manji od 15 do 22 posto kod onih ljudi koji su pili stopostotni voćni sok.

Pored narandžinog soka, odlična alternativa je sok od grejpfruta (posebno crvenog) te limuna i drugih agruma.

U najvažnijem dnevnom obroku, doručku, voćni sok može igrati više važnih uloga.

Voćni sok može organizmu osigurati potrebne vitamine i minerale i tako mu pomoći da zadovolji dnevne potrebe za vrijednim nutrijentima. Sadržaj vlakana u voćnim sokovima pomaže organizmu u regulisanju probave, a prehrambena vlakna iz sokova osiguravaju bolju pokretljivost crijeva.

Voćni sok može spriječiti tzv. 'jutarnju hipoglikemiju', odnosno pad nivoa šećera koji uzrokuje čitav niz simptoma kao što su vrtoglavica, slabost, promjene raspoloženja, bol, a ponekad anksioznost i depresiju.

Rezultati velikog broja istraživanja pokazali su da je dnevni unos pet ili više obroka voća i povrća ključ dobroga zdravlja. U tom kontekstu spominje se ljekovito djelovanje na povišen holesterol u krvi, smanjenje tjelesne težine, prevenciju kardiovaskularnih i malignih bolesti. Čisti voćni sok sadrži iste vitamine, minerale i fitohemikalije kao i svježe voće.

Količina napitka, odnosno tekućine koju unosimo u organizam, težinski je nekoliko puta veća od unosa čvrste hrane, te zato sa voćnim sokovima ne treba pretjerivati. Isto tako sokovi mogu sadržati veliku količinu šećera, pa se ograničite na dvije čaše soka dnevno.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: