{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Problem s erektilnom disfunkcijom? Ključni faktori za zdrav penis i seksualno zdravlje

5.12.2015. u 22:04
12
173
Problem s erektilnom disfunkcijom? Ključni faktori za zdrav penis i seksualno zdravlje
12
Problem s erektilnom disfunkcijom? Ključni faktori za zdrav penis i seksualno zdravlje
Svi zdravstveni problemi mogu uveliko utjecati na zdravlje penisa, sposobnost postizanja i održavanja erekcije (erektilna disfunkcija) i održavanje zdravog seksualnog života.
"Pedesetogodišnjak koji vodi zdrav način života vjerovatno ima bolji seksualni performans nego tridesetogodišnjak koji puši cigarete i pije alkohol", kaže Steven Lamm, profesor na New York University School of Medicine i autor knjige "The Hardness Factor: How to Achieve Your Best Health and Sexual Fitness at Any Age."

Ovo su neki od savjeta iz njegove knjige o tome kako poboljšati seksualno zdravlje i izbjeći probleme sa seksualnom disfunkcijom.

Riješite se masnih naslaga sa stomaka



Masne naslage na stomaku uzrokuju brojne zdravstvene poteškoće, a između ostalog, blokiraju testosteron što može dovesti do seksualne disfunkcije.

Prestanite pušiti



Pušenje duhana utječe na krvne sudove, a u konačnici smanjuje erekciju. Pušači imaju dva puta veći rizik za razvijanje problema erektilne disfunkcije.

Pješačite svaki dan



Fizička aktivnost dovodi do bolje prokvrljenosti tkiva, a pored toga, pomaže u borbi sa depresijom i lošim raspoloženjem.

Redovno idite na preglede



Rak testisa pogađa skoro 8.000 muškaraca godišnje, uglavnom dobne skupine od 15 do 40 godina. Ukoliko se rano dijagnosticira, izlječiv je u 95 posto slučajeva. Iz tog su razloga važne redovne kontrole.

Idite u krevet ranije



Neredovan san može dovesti do povišenog krvnog pritiska, dijabetesa i čitavog niza drugih zdravstvenih poteškoća. Koncentracija testosterona kod muškaraca najviša je ujutro, a neredovan san (manje od sedam sati) može utjecati na seksualno zdravlje.

Jedite više ribe



Omega 3 masne kiseline su odlične za sveukupuno zdravstveno stanje, pa tako i zdravlje penisa. Ukoliko ne jedete dovoljno ribe, pokušajte u svakodnevnu prehranu uvrstiti suplemente omega 3 masnih kiselina, što je u ovom kontekstu određena vrsta "zdravstvenog osiguranja".

Alkohol koristite umjereno



Umjerene količine vina mogu povećati libido, no čitava boca može poremetiti stvari i dovesti do nemogućnosti postizanja erekcije.

Alkohol umiruje, u manjim količinama djelujući protiv anksioznosti i i seksualnih inhibicija, no prevelika količina može imati suprotan učinak.

Pazite na stres



Ovdje su od ključnih važnosti hormoni nadbubrežne žlijezde, poput kortizola ili adrenalina, a hronični stres samo dovodi do pogoršanja situacije. Koliko god je to moguće, nastojte da izbjegavate stresne situacije u kući, na poslu ili odnosima s ljudima.

Ukoliko pak pazite na sve navedeno i dalje imate problem sa erektilnom disfunkcijom, uzrok bi mogao biti psihološke prirode, te bi bilo dobro da se posavjetujete sa stručnom osobom iz oblasti mentalnog zdravlja.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: