Najmanje što biste mogli očekivati u toj zemlji jesu zahtjevi za još taksivozila. A upravo se to događa, prenosi agencija DPA. U posljednjih nekoliko godina došlo je do prave eksplozije novih taksikompanija s luksuznim vozilima i vozačima koji govore i po nekoliko stranih jezika. Neke čak imaju i svoju web stranicu.
Matuk taksi, na primjer, ima 10 novih Mercedesa i ponudu po mjeri novinara koji stižu iz inostranstva.
"Imam vozače koji mogu ugovarati sastanke, voziti strane novinare koji žele posjetiti južni Libanon ili neko drugo mjesto u zemlji", objašnjava vlasnik Mohamed Matuk.
"Mogu ih čak odvesti do Hezbolahovog press centra ako žele razgovarati s nekim službenikom te organizacije. Možemo srediti što god požele".
U namjeri da evropeiziraju svoj vozni park, novije kompanije su uvele taksimetre. Stranci su se ranije često bunili zbog vožnje od oka. Ali i dalje mogu birati hoće li plaćati po fiksnoj tarifi ili taksimetru. Bilo koja vožnja u samom Beirutu košta 5 dolara po fiksnoj tarifi.
Taksibiznis naprosto cvijeta, kažu vlasnici taksikompanija. Ove godine je 75 posto bolje nego prošle godine.