{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tehnologija najpoželjniji poklon za praznike, a njihova kupovina najstresnija

F
26.12.2013. u 11:22
0
10
Tehnologija najpoželjniji poklon za praznike, a njihova kupovina najstresnija
0
Tehnologija najpoželjniji poklon za praznike, a njihova kupovina najstresnija
Microsoft je svojim istraživanjem najavio svima onima koji će kupovati poklone za dolazeće praznike da se pripreme na malo više stresa nego obično, jer dok su kompjuterski uređaji najpoželjniji pokloni ove godine, ipak izlažu kupce velikom stresu prilikom kupovine i odabira.
Naime, na raspolaganju je najveći izbor nego ikada do sada - laptopi, tableti, standardni računari, "phablets" i tableti koji imaju iste mogućnosti kao standardni računari, što podrazumijevaju da unatoč postojanja velikog izbora tehnoloških poklona za svakoga, ovaj izbor može natjerati neke ljude da osjete veliki pritisak.

Microsoft istraživanje je obuhvatilo 7.500 evropskih potrošača (među kojima je i više od 600 iz Bosne i Hercegovine) i otkrilo je da više od tri četvrtine, njih 78 posto, na svojoj listi ima tehnološke poklone, ali istovremeno pokazuje da potrošači kupovinu ovih poklona doživljavaju kao veoma stresnu tokom praznične sezone.

Pokloni čija je kupovina najstresnija su: kompjuterski uređaji (39 posto), garderoba (26 posto), nakit i satovi (11 posto), stvari za kuhinju i domaćinstvo (devet posto), perfemi (osam posto), saopćio je Microsoft.

Gotovo polovina potrošača (49 posto) u Evropi je identifikovalo kupovinu kompjuterskih uređaja veoma dugotrajnom, a taj broj je veoma sličan i u Bosni i Hercegovini (45 posto).

Nadalje, ispitanici nisu imali dovoljno samopouzdanja da stave tehnološke poklone na listu želja. tako, 26 posto ispitanika u Evropi, a 18 posto u BiH je zabrinuto da bi proces odabira oduzeo puno vremena, kao i sama kupovina kompjuterskog uređaja kao poklona, a njih 27 posto u Evropi, a 13 posto u BiH je priznalo da ne razumije različite opcije i uređaje koji su u ponudi.

Oko 36 posto ispitanika u Evropi i BiH će zamoliti osoblje u tech prodavnicama za pomoć, dok će ostatak da se okrene prijateljima i rodbini za savjet za koje misle da imaju znanje.

"Sa Windowsom 8.1. nam je stigao i novi val inovativnih uređaja za korisnike - od praktičnih i mobilnih tableta i 2-u-1 uređaja do produktivnog iskustva koje se očekuje od notebookova i sve u jedan uređaja - na dodir i sa novim Windowsom. Za svakoga po nešto, s mnogo opcija i za različite budžete. U tom moru izbora ponekad nam je potreban savjet u kojem pravcu da krenemo kada biramo odgovarajući poklon i svakako savjetujemo potrošačima da razmisle o osobi za koju kupuju, uključujući njihova interesovanja i potrebe za koje će koristiti uređaj", savjetuje direktorica Microsoft BiH Lejla Zukić-Krivdić.

Za primjer je navela da ukoliko se poklon kupuje za stariju osobu koja želi da održava kontakt s porodicom, a nije baš tehnološki osviještena, razmislite o uređaju koji ima ugrađenu kameru za Skype i jednostavan ekran na dodir.

Za kompjuterske uređaje jednako su zainteresirani i muškarci i žene. Kod muških ispitanika u Evropi to je 54 posto, a u BiH 67 posto, dok je kod evropskih žena 38 posto ispitanica izrazilo želju za kompjuterskim uređajem, a u BiH njih čak 64 posto.

Muškarci ne vole pitati za pomoć pri izboru poklona i preferiraju da sami istraže online recenzije, njih čak 52 posto u Evropi, a u BiH 69 posto. Ženama je, pak, draže da u ličnom kontaktu sa osobljem u prodavnicama odaberu koji će uređaj kupiti, njih oko 40 posto u Evropi i u BiH.

Sa tako širokim izborom uređaja na ponudi ove godine, koji nudi unapređenja u obradi podataka, dužini trajanja baterija, kao i oblika uređaja, Microsoft je kreirao tehnološki priručnik za kupovinu kako bi pomogao potrošačima da pojednostave izbor i pomogne im da odaberu perfektan uređaj za sebe ili za poklon prijateljima i najbližima.

Od stresnih italijanskih muškaraca do nepovjerljivih potrošača u Rusiji, istraživanje je otkrilo i interesantne različitosti između evropskih naroda. Tako npr. italijanski muškarci su više pod stresom kada kupuju kompjuterske uređaje (56 posto) nego su to žene u Italiji (25 posto).

Kupci u Bosni i Hercegovini su na vrh liste stavili ugodnost prilikom kupovine tehnoloških poklona (61 posto), a iza njih je Hrvatska s 57 posto i Bugarska s 56 posto.

Na drugom kraju ljestvice su kupci u Rusiji s 18 posto ispitanika koji uživaju u kupovini tehnoloških poklona.

Laptopi su najpoželjniji tech pokloni u Bugarskoj s 25 posto ispitanika, potom na drugom mjestu tableti s 23 posto, dok su Smart telefoni na trećem mjestu s 20 posto ispitanika.

Suprotno stavu većine Evropljana, 28 posto ispitanika u Hrvatskoj smatra da je kupovina garderobe veoma stresna dok njih 21 posto smatra da je stresno kupovati kompjuterske uređaje.

U Bosni i Hercegovini, 100 posto žena koje su učestvovale u istraživanju bi željele da dobiju na poklon neki kompjuterski uređaj za ovu prazničnu sezonu.

Istraživanje je provedeno među 7.500 potrošača iz Austrije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Češke Republike, Mađarske, Irske, Italije, Latvije, Litvarnije, Norveške, Poljske, Portugala, Rumunije, Rusije, Španije i Ukrajine, saopćio je Pristop.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: