Tunel kroz koji će prolaziti putnički i teretni vozovi nalazi se 2.000 metara ispod zemlje i bit će najduži na svijetu. Naime, trenutno se najdužim tunelom smatra japanski Seikan između otoka Honshu i Hokkaido od 53,8 kilometara.
Jučer je džinovska bušilica prokopala posljednji metar tunela, međutim ima još mnogo toga da se radi. Stručnjaci se nadaju da će željeznički saobraćaj preko ovog tunela moći otvoriti tek 2017. godine.
Naime, kada tunel bude u funkciji od najvećeg grada u Švicarskoj do Lugana putovat će se dva sata i 40 minuta brzinom između 200 i 250 kilometara na sat.
"Zadivljen sam sposobnošću Švicaraca da kombinuju moderne, napredne tehnike s netaknutom ljepotom Alpa, pa čak i onda kada je to preskupo. Mislim da nijedna druga država ne bi izdvojila toliko novca za ovakav projekat", kazao je Jeffrey Frankel, profesor ekonomije na Harvardu, prenosi Daily Mail.
Inače, na radovima u tunelu angažavano je 2.500 radnika, koji rade 24 sata dnevno, a do sada je poginulo osam radnika.