lifestyle
0

Ovisnost o tenisicama simptom rođenog vođe

Sarajevo-x.com
Niste nimalo razumni kada je u pitanju kupovina tenisica? Bez brige, možda je to dobar znak, budući da je novo istraživanje pokazalo da osobe koje godišnje kupuju tri para ili više tenisica imaju mnogo više predispozicija da postanu uspješni lideri, u odnosu na druge.

Mindset Media, američka kompanija koja istražuje lične osobine različitih tipova potrošača, otkrila je kako osobe koje godišnje kupuju više od tri para tenisica imaju 61 posto više šansi da u sebi posjeduju sve osobine modernog lidera.

Ovdje se podrazumijeva kreativnost i vizija, te odlučan i direktan stav prema drugima.

Istraživanje, u kojem je sudjelovalo 7.500 osoba, pokazalo je da su osobe koje su ovisne o tenisicama za 50 posto otvorenije i upornije, te za 47 posto spontanije u poređenju sa osobama koje nisu strastveni obožavatelji udobnih tenisica.

"Obično se kaže da se mnogo toga može otkriti o nekoj osobi na osnovu obuće koju nosi, a mi sada imamo čvrste dokaze koji to potvrđuju", kazala je za Reuters Lauren Arvonio, glasnogovornica kompanije Mindest Media.

Prethodne studije ove kompanije su pokazale da su osobe koje svaki mjesec redovno otplaćuju svoje kredite obično "veoma promišljene osobe", koje pažljivo razmatraju svaki svoj postupak, ali i koje se obožavaju hvaliti vlastitim navikama pred drugima.

Također je i dokazano da su vlasnici hibridnih vozila za 78 posto kreativniji u odnosu na druge.