Nova kampanja u Indiji
32

Nema kupatila - nema mlade

Klix.ba
Indijska vlada savjetuje svim porodicama da budu sigurne da porodica u koju se udaje njihova kćerka posjeduje kupatilo prije nego dozvole udaju.

Kampanju "nema kupatila, nema mlade" je pokrenula Vlada nakon što je procurila informacija da više ljudi ima pretplatu za mobilni telefon nego pristup kupatilu i toaletu.

Kampanju je započeo Jairam Ramesh, ministar za ruralni razvoj, koji je nedavno razljutio indijsku javnost izjavom da u Indiji postoji više hinduističkih hramova nego kupatila.

U Indiji živi 1,2 milijarde ljudi, a njih 75 posto ima pretplatu za mobilni telefon. U poređenju sa tim, samo 50 posto ljudi ima pristup kupatilu i toaletu, a od tog broja njih 11 posto je priključeno na kanalizacioni sistem.

Zbog toga je Ramesh pozvao sve porodice da se prilikom udaje svoje kćerke ne konsultuju samo u vezi sa astrologijom, nego da provjere i da li njihov budući zet u kući iam kupatilo.

Ramesh je ranije ove godine Indiju nazvao najvećim svjetskim otvorenim toaletom te je naveo da od svih ljudi na svijetu koji nuždu obavljaju pod otvorenim nebom, njih 60 posto živi u Indiji. Ramesh je rekao da se njegova zemlja toga treba stidjeti.