Američka kompanija Groupon kreirala je lak za nokte Prosecco koji ima okus i miriše poput šampanjca.
Ovaj "alkoholni" lak za nokte će biti lansiran u čast Majčinog dana. Osim što ima okus šampanjca, lak i izgleda poput čaše šampanjca, metalno zlatne boje i svjetlucavog završetka kada se nanese.
"Manikure su popularne kao aktivnosti koje majke i kćerke zajedno obavljaju. Tako da, spojiti to sa popularnim šampanjcem Prosecco činila se kao zanimljiva ideja", rekao je Jon Wilson, direktor kompanije Groupon.
Prosecco lak će uskoro biti dostupan u direktnoj prodaji. Međutim, one dame koje ga žele isprobati prije svih, mogu učestvovati u Grouponovoj nagradnoj igri.
Direktor Wilson izjavio je kako se već veliki broj dama koje "žele licnuti Prosecco na svojim noktima", priključio nagradnoj igri.
Možda vas zanima
Podrazumijeva tri koraka
Trik Gordona Ramsaya za savršeno hrskavi pečeni krompir: Ključ je u jednom sastojku
Bivši filmski producent
Harvey Weinstein završio na hospitalizaciji, advokat tvrdi da su ga loše tretirali u zatvoru
Vezani članci
Dobro poznat osjećaj
Nemate aceton, a morate skinuti lak sa noktiju? Ovo su alternativna rješenja
Različite mogućnosti
Trikovi kojima ćete produžiti trajanje manikure i laka za nokte
Jednostavni savjeti